Optimst5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоНа първо време бих вдигнал налягането на редуктора на 1,5бара, например. Това би довело до сваляне на времената при различни обороти и с включени консуматори.
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
- 1 like
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоАми поизчерпаха се вариантите. Слагах добавка за почистване на инжектори, добавка към маслото за повдигачите, чистих дросел и тн. . ...
Това е поради 'разтварянето' на всички отлагания по резервоар, бензинов филтър и навсякъде другаде по горивната система и пращането им към инжекторите.
Вероятно е влошила нещата, или ако си имал късмет - не е дала никакъв ефект.
Не става ясно след ресетване на адаптация при теб, дали се оправя първото палене?
Последна редакция от PM_u_bo; 03.10.2022, 16:03.
Коментар
-
добавката на бардал два пъти я сипвах на старата си кола и честно казано абсолютно никаква разлика нямаше. И тук горе долу така, като изключим че онзи ден над 5 пъти въртях докато запали. След ресет запали добре, на следващия ден не. Пък не е вариант на всяко палене да я рестартирам
Предложиха ми вариант да се махне постоянния плюс на бензиновия компютър и да се направи с плюс през контакт. Това уж щяло да трие адаптациите след всяко гасене на колата и евентуално би имало ефект на проблема. Също ми казаха че колите с турбо се настройват на газ с широколентова сонда ?
Коментар
-
Това с махането на плюса го забрави,няма да се получи,става при по-стари коли. Ето нещо за инжекторите,въпреки че смятам че няма как да са запушени само сутрин при първо палене ,в последните три поста пише за филтърчета на инжекторите:
https://www.fiatforum.com/threads/fi....454876/page-2Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 11:02.
- 1 like
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениеторазгледах поста. Но все пак ще пробвам с почистване, пък нека е и профилактично и да знам че там проблем няма да имам. За филтърчета, специално на тези, ще попитам сменят ли сеПоследна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 12:07.
Коментар
-
свещите са точните, лулите на бобините са наред. Няма разлика в паленето според околната температура. Тествал съм я като ида на работа сутринта, след 8,5 часа си пали веднага. А за ресета - и на топъл и студен двигател съм го правел. Ще махна клапаните, просто търся правилните снадки да не капе после
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетосвещите са точните, лулите на бобините са наред. Няма разлика в паленето според околната температура. Тествал съм я като ида на работа сутринта, след 8,5 часа си пали веднага. А за ресета - и на топъл и студен двигател съм го правел. Ще махна клапаните, просто търся правилните снадки да не капе после
https://gav-bulgaria.com/product/%D0...5%D1%80%D0%B8/Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 12:23.
- 1 like
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението... След ресет запали добре, на следващия ден не. Пък не е вариант на всяко палене да я рестартирам...
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоПредложиха ми вариант да се махне постоянния плюс на бензиновия компютър и да се направи с плюс през контакт. Това уж щяло да трие адаптациите след всяко гасене на колата и евентуално би имало ефект на проблема. Също ми казаха че колите с турбо се настройват на газ с широколентова сонда ?
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетосамо на бензин, макар и градско. Сигурен съм понеже поне седмица нямаше газ в бутилката
Може да се получава лоша адаптация заради бензина.
А може и да се получава коректна адаптация на моментното състояние на бензин, която да пречи на първо палене.
изброих вече какво трябва да се провери - там са нещата, които променят адаптацията.
- 1 like
Коментар
-
Да съобщя че след 250 км на бензин, колата пали от третия път. Все пак другата седмица ще отида на настройка на газта, но след като не мога да я докарам да пали от раз, не съм оптимист. В движение е по пъргава на бензин и няма проблеми в никакъв режим на каране. Разход не съм изчислил защото трябва да напълня резервоара а не искам защото бензина ще застои. На борд компютъра показва 7 смесено. Колкото ѝ дават и по каталог
Коментар
-
Писани са десетки теми за 1,4 турбо бензин.До момента никой не е намерил решение на проблема с трудното първо палене.Изказват се мнения че този мотор има най-вероятно софтуерен проблем.
Мисля че някъде по чуждите форуми колега беше писал че след едногодишнш мъки и сменени части за половин нова кола е напълнил резервоара до горе и на следващите няколко дни колата е палила нормално.Но кой знае?Ланча Капа 2,0 VIS
Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар