Optimst5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоКато обобщение мога да кажа - без газ в системата и без да трия адаптации, след дълъг престой пали от 4 път. Ако изтрия адаптациите обаче, пали от първия. Тоест, съм за настройка на газта нали?
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
ДА - АГУ ти 'адаптира' ЕКУ към недобрата си настройка и от това работата на бензин е лоша, следователно трудно пали на бензин.Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 16:40.
Коментар
-
с изхарчена газ и изтрити адаптации също не пали добре, с изключение на един път. За мен има нещо сбъркано в компютрите на тези коли да запомнят някакви газови адаптации, които после не могат да се изтрият 🙄 На газ единственият проблем е че при движение да кажем с 80 ако дам рязко газ колата забива и доста се замисля преди да ускори. Но и това не е всеки пътПоследна редакция от Optimst5; 27.09.2022, 15:13.
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетос изхарчена газ и изтрити адаптации също не пали добре, с изключение на един път. За мен има нещо сбъркано в компютрите на тези коли да запомнят някакви газови адаптации, които после не могат да се изтрият 🙄
- 1 like
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението
Е най-накрая стигнахме до истината. И понеже АГУ то дето е ГИ е бюджетен клас никога няма да се получи траен ефект с настройка....
Optimst5 написа: Преглед на мнението..На газ единственият проблем е че при движение да кажем с 80 ако дам рязко газ колата забива и доста се замисля преди да ускори. Но и това не е всеки път
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Ако наистина не е всеки път - имаш някакъв друг проблем, защото колата при еднакви условия се държи различно всеки път. Търси проблем в газовата.
Последна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 00:31.
Коментар
-
тук е момента ако някой знае, да сподели как се адаптира дросела, защото не намирам информация 😑
ами всъщност това което се опитвах да направя през алфаобд явно е обучението
https://www.youtube.com/watch?v=5uEfhQOWhYIПоследна редакция от Optimst5; 28.09.2022, 10:52.
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетотук е момента ако някой знае, да сподели как се адаптира дросела, защото не намирам информация 😑
ами всъщност това което се опитвах да направя през алфаобд явно е обучението
https://www.youtube.com/watch?v=5uEfhQOWhYI
За тези които ще гракнат веднага уточнявам аз съм с EDC 16 CF4 ,но се вързвам и като EDC 16 CF5. Първите два компютъра които излизат един под друг. След вързване нямам никаква разлики в опциите и менютата . Иначе намирам това,ама е за нов дросела:
you can EASILY test it with MES.
just plot a graph with the accelerator pedal and the throttle potentiometer....should take 10 minutes for a 100% sure test.
You should easily see any problem on the graph, as it massively varying compared to the accelerator pedal.
After replacing, turn the key to accessories, don't start
After about 30 seconds it will start to move and do some position learning, leave it for about 60-90 seconds (wait about 30-40 seconds after it stops moving, then turn the key to OFF...leave it about 1 minuteПоследна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 12:09.
- 1 like
Коментар
-
Имам спомен че само към сегашния компютър се свързваше колата, но не пречи да опитам и с другия. А дросела искам да го почистя заради този спад в оборотите
https://streamable.com/b62lct
това и е най добрия старт от много време насам, но много играеше двигателя, пукаше в ауспуха и мирише силно на бензин
Коментар
-
Интересното е че в МЕС има два компютъра за турбо джет ,bosh ME 7.9.10 CF5 който няма обучение на дроселовата клапа и Magneti marelli IAW 8 GMF CF5 който има и е мултиайр.Почвам да си мисля че обучението ти е както е написано там с даването на контакт...... Аз бих откачил дроселовата клапа на изключен двигател,след това бих дал контакт и бих опитал да запаля,ясно е че няма да стане и ще запише грешка,бих изчистил грешката и след това бих изключил от контакт,бих закачил дроселовата клапа и бих направил процедурата описана в предишния пост. Но,ако искаш изчакай и други мнения. И все си мисля че там проблем нямаш. Но това си е мое мнение.Последна редакция от kiriluz1; 28.09.2022, 12:43.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар