Като обобщение мога да кажа - без газ в системата и без да трия адаптации, след дълъг престой пали от 4 път. Ако изтрия адаптациите обаче, пали от първия. Тоест, съм за настройка на газта нали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоКато обобщение мога да кажа - без газ в системата и без да трия адаптации, след дълъг престой пали от 4 път. Ако изтрия адаптациите обаче, пали от първия. Тоест, съм за настройка на газта нали?
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението
А иначе след ресет я покарай седмица на бензин и ще се увериш че нямаш хардуерни проблеми по колата т.е. мерения на налягания,бобини,регулатори и ала бала не е нужно.
Коментар
-
То проверката на бобините е смяна с нови или визуален оглед,иначе трябва специален стенд и аз не се сещам място където го има. Когато съм имал проблем с бобината силно се влияеше от влажността на въздуха,например при много ниски температури(-10 и надолу) нямаше проблеми,а около 0 -- +5 се появяваха,както и дни с валежи. При мен беше пробила във високото напрежение и чек не светеше. Свещи сменях на 10К км. ,като последно бях намерил едни Бриск за газ със сребърни електроди ,които бяха към 25 лв. комплекта. И затова всяка есен вместо проверка след изминати 10К км. едни нови и зимата ми е било спокойно.
- 1 like
Коментар
-
забелязах че някой вече е монтирал клапан да не се връща бензина в резервоара а другия вероятно е за връщане на бензина ако се напълни маркуча. Възможно ли е да са се повредили и да ми правят проблем? Да пробвам ли с нови клапани или да се махнат и да се сложат снадки на маркучите?Последна редакция от Optimst5; 25.04.2023, 09:38.
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
ОТ регулатора маркуча е обратния бензин .
Махни тези глупости ,ресет и я покарай на бензин няколко дена .
- 1 like
Коментар
-
Регулатора ти е на рейката. Връщането след него е свободно без никакви клапани,защото не е нужно. До рейката помпата ти качва бензин с дебит поне 110 л на час,като дадеш на контакт прави в рейката 3 бара,които са достатъчни за палене. Регулатора прави така че налягането да е 3 бара,излишния бензин по маркуча отива обратно в резервоара. След като запалиш ,заради консумацията на бензин налягането става 3,5 бара,като това се получава чрез вакуумно управление на регулатора и излишния бензин пак се връща свободно в резервоара. Това е в общи линии,не запален двигател 3 бара,запален 3,5 бара. Няма различни налягания само две са.Последна редакция от kiriluz1; 21.09.2022, 15:44.
- 1 like
Коментар
-
Те не вършат работа,клапани са а не регулатор. Виж нещо интересно от английския форум:
"Също така проблемът със студения старт може да е изпарителя на LPG. Може да изтече LPG във входящия колектор през връзката на вакуумния маркуч на изпарителя. Това можете да проверите, след като шофирате на LPG, изключете двигателя, намерете вакуумния маркуч на входящия колектор, разкачете го и поставете края на маркуча в чаша вода. Ако имате много мехурчета, сменете/ремонтирайте изпарителя."
Коментар
-
Виж на самия изпарител вакуума ,приготви си един със същия диаметър,откачваш, закачваш и в чашата с вода другия край. Но се съмнявам това да е проблема,защото ще мирише на газ като я загасиш. Пък и твоя изпарител би трябвало да е с електромагнитен клапан,а не вакуумен. Иначе това с възвратните клапани е голям смях. Нещо като да е*еш дявола в полет.
- 2 харесвания
Коментар
-
При мен бензиновата помпа дава 4,2 бара на контакт, при завъртане на ключа 3,5 но не пали. Ако се остави закачен манометъра на изгасена кола след 15-тина минути падна до 2,6 бара и затворих капака.
И си върнах старата ламбда сонда, с която нямах проблем с паленето или тресене на двигателя. Човек, който се занимава с генерации ми каза че и двете сонди се сменят и съм сбъркал че съм сменил само едната. Скоро ще проверя как е студения старт
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар