Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не помня с кое ЕКУ ти беше колата,но при две от екутата има опция за обучение при смяна на ламбда сонда. Най-отдолу.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-08-30-12-11-54-940_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg Views:	0 Size:	325,5 KB ID:	2757233 ​​​​ Дали го направи като я смени?

    Коментар


      не съм видял тази опция, ще проверя има ли я.

      Коментар


        Нямам такава опция в програмата

        Коментар


          Optimst5 написа: Преглед на мнението
          Нямам такава опция в програмата
          Значи не е от това.

          Коментар


            Optimst5 написа: Преглед на мнението

            ами малко те подведох, разгледах какво и кога съм сменял. Този проблем първо се появи когато смених предната ламбда сонда защото мислех че проблема с бедната смес е от нея. И тогава колата запали тегаво, тресеше, вибрираше и мирише доста на бензин от резервоара. Та мисля да си върна старата сонда
            Ламбдата не работи при палене на студена кола. Не работи и при студена кола.
            Ползва се от компютъра при загряла кола. Затова и повечето ламбди имат подгрев - за да загряват по-бързо.

            Накратко - ламбдата няма никакво отношение при паленето на студена кола.

            Коментар


              PM_u_bo така казват, обаче тогава колата усети че сондата е друга и не работеше добре докато загрее. Казаха ми да пробвам да изчистя и другата сонда и да видя ще се промени ли нещо. Ако не ще върна старата сонда която очевидно е здрава. Пробвах я аварийно да запали на газ и нямаше проблеми но все още остава варианта новата сонда да е объркала адаптациите и това да причинява проблема

              Коментар


                PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                Лесно може а разбереш дали е от налягането на б.помпа. Просто правиш следното - даваш на контакт, изчакваш 5 секунди, изключваш от контакт, след 1 секунда пак даваш на контакт за 5 секунди и пак изключваш за 1 секунда, пак даваш на контакт за 3 секунди и без да изключваш направо въртиш със стартера.
                1. Ако запали веднага - проблема е с помпата или клапана против връщане
                2. ако пак трябват 3 пъти да въртиш преди да запали - проблема е задавяне най вероятно -- някой да снима клип какво излиза от аспуха при запалването от 3-тия път и ще помогнем пак.

                чакаме резултат или клип . Успех.
                няколко пъти пробвах това и пали отново след втория или третия опит. Отзад излиза полу прозрачен лек пушек

                Коментар


                  Optimst5 написа: Преглед на мнението
                  няколко пъти пробвах това и пали отново след втория или третия опит. Отзад излиза полу прозрачен лек пушек
                  Цвят на пушека?

                  Коментар


                    Watch this video on Streamable.

                    Коментар


                      спри я на плочки дето са сиви или бели. така нищо не се разбира за цвета.
                      на какво мирише тоя пушек?

                      Коментар



                        Като караш на газ и преди да гасиш колата изфорсирай 3-3500 оборота и врътни ключа, за да изхвърли останалите газови пари колата, щот после и на бензин да палиш то има газ в двигателя. Служебната е така и съм я тествал по тоя начин Ако я гася директно, после на бензин пали от 5-6 оборота на стартера. Ако обаче направя горното, колата пали от половин оборот всеки път.
                        това ми остана да пробвам и я засилвам при местните "специалисти" да я разучават

                        Коментар


                          Click image for larger version  Name:	квал.jpg Views:	0 Size:	72,5 KB ID:	2757372
                          Чистих датчик колянов вал защото имаше доста логика в него да е проблема. Резултата е още по лош старт, колата си спира цилиндрите и тресе докато загрее. Междувременно, имате ли препоръка за сервиз в София, който може да презацепи ангренажа но СЪС инструменти а не на белези?
                          Последна редакция от Optimst5; 15.09.2022, 10:05.

                          Коментар


                            Optimst5 написа: Преглед на мнението
                            Click image for larger version Name:	квал.jpg Views:	0 Size:	72,5 KB ID:	2757372
                            Чистих датчик колянов вал защото имаше доста логика в него да е проблема. Резултата е още по лош старт, колата си спира цилиндрите и тресе докато загрее. Междувременно, имате ли препоръка за сервиз в София, който може да презацепи ангренажа но СЪС инструменти а не на белези?
                            Аз лично ползвам Вентура гараж и съм страшно доволен от тях. Виж секцията добри и лоши сервизи във форума и си прецени.

                            Коментар


                              Здравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.
                              Последна редакция от Mihail4o; 16.09.2022, 22:35.

                              Коментар


                                Mihail4o написа: Преглед на мнението
                                Здравейте! Много полезна информация намерих тук за първото палене. Доста време и аз се тормозя с този проблем, аз съм с Брава 1.8.След дълго каране с леко скъсан маркуч след дебитомер си мисля че компютъра се е збъркал. Също и газовите настройки ми бяха със слаба смес, но ги нагласихме до 120км че после ламбата не отчита.Като откача клемите, после на бензин се обърква и забива докато се адаптира и не може да го направи напълно остава леко прекъсване понякога. Въпроса ми е дали проблема може да е в компютъра и дали ще мога да закача към преходника от 3 пин към одб-блутууд връзка със софтуер към телефон. Имам кабели и софтуер но се изморих да човъркам и още не съм ги пробвал, защото на газ си върви добре.
                                Ти си с ЕКУ Хитачи което се ресетва след откачане на акумулатора, с три пинов преход можеш да се закачиш към ЕКУ то ,но единствено за живи данни или за наблюдение и чистене на грешки и някой друг тест. След като ти върви на газ (90% от времето) не си заслужава да инвестиряш време ,пари и усилия. Лично мое мнение.
                                Последна редакция от kiriluz1; 16.09.2022, 23:34.

                                Коментар

                                Working...
                                X