Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    lolo_22 написа: Преглед на мнението
    След ресетването, на бензин ли се кара, да си направи настройките , или няма значение ?
    Зависи каква е целта. Ти какво искаш да постигнеш. като краен резултат?

    Коментар


      PM_u_bo написа: Преглед на мнението

      Зависи каква е целта. Ти какво искаш да постигнеш. като краен резултат?
      предполагаме иска да изтрие бензиновите адаптации и да направи нови настройки на газта. Ако да, трябва да минеш на бензин. Аз карах 20-тина км, но може и повече

      Коментар


        Optimst5 написа: Преглед на мнението

        предполагаме иска да изтрие бензиновите адаптации и да направи нови настройки на газта. Ако да, трябва да минеш на бензин. Аз карах 20-тина км, но може и повече
        Да, правилно.Това е целта ми.Ще пробвам, този метод.

        Коментар


          За да стане както трябва си пускаш ресета,
          после караш в различни режими и различни температури на двигателя на бензин само, поне 20- 40 км
          Тогава отиваш да ти направят настройките или профилактиката на газовата.

          Коментар


            lolo_22 написа: Преглед на мнението
            Да, правилно.Това е целта ми.Ще пробвам, този метод.
            какво стана колега? И моята кола почна да не иска да пали ?

            Коментар


              Optimst5 написа: Преглед на мнението

              какво стана колега? И моята кола почна да не иска да пали ?
              Повечето газови позволяват аварийно палене на газ - пробвай и ще има повече яснота.

              Коментар


                @PM_u_bo правих го на старата кола като задържа бутона за превключване, дам контакт и въртя. И ми направи впечатление как тежко пали и буботи. Май ми се струва че проблема ми започна откакто оправиха бедната смес. Може ли колектора да се пълни с газ, тоест дюзите или изпарителя да изпускат и затова мотора да вибрира и тресе(според баща ми направо си прекъсва след палене докато загрее)?

                Коментар


                  Optimst5 написа: Преглед на мнението
                  [B]... Може ли колектора да се пълни с газ, тоест дюзите или изпарителя да изпускат и затова мотора да вибрира и тресе(според баща ми направо си прекъсва след палене докато загрее)?
                  Ако го прави за 3 -4 секунди докато форсираш веднъж - да
                  Ако го прави няколко минути докато загрее - не е от това.
                  Реално всичко сочи , че си имал два проблема - един с грешна адаптация на пропан/бутан
                  Другия - още ненамерен.

                  Коментар


                    PM_u_bo да кажем към макс 10 секунди има вибрации. Понякога оборотите се колебаят между 1200 и 800 а друг път държи към 1200 и плавно сваля но двигателя пак вибрира. Не пипам газта като паля и докато загрее. Нещо което ми направи впечатление - маркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки ?

                    Коментар


                      Optimst5 написа: Преглед на мнението
                      ... макс 10 секунди има вибрации....
                      Изглежда баща ти е прав. Лесно се пробва дали е така: Оставяш колата да работи на газ и завърташ крана на газовата, съответно след секудни колата изгасва. Палиш си я на бензин и я оставяш за през нощта.
                      Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
                      Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
                      Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.

                      Optimst5 написа: Преглед на мнението
                      маркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки ?
                      Това е рецепта за пожар.

                      Коментар


                        Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
                        А за маркучите съм съгласен.
                        Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 16:15.

                        Коментар


                          PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                          Изглежда баща ти е прав. Лесно се пробва дали е така: Оставяш колата да работи на газ и завърташ крана на газовата, съответно след секудни колата изгасва. Палиш си я на бензин и я оставяш за през нощта.
                          Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
                          Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
                          Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.


                          Това е рецепта за пожар.
                          не знам къде е крана, вероятно имаш предвид клапана на бутилката, но тъй като не съм сигурен, не пипам. Бушон на газта също не намерих, вероято е сложен при останалите. Преди да я загася я оставих на бензин и на другата сутрин запали нормално. Сега дали е нещо механично по двигателя, или по газта ще е трудно да се разбере. Един газаджия вика настройка, друг изпарител или рейка, трети не е от газта и така.

                          kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                          Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и газаджията ти я настрои. Е след това нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
                          А за маркучите съм съгласен.

                          сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.
                          Последна редакция от Optimst5; 01.08.2022, 16:16.

                          Коментар


                            Optimst5 написа: Преглед на мнението

                            не знам къде е крана, вероятно имаш предвид клапана на бутилката, но тъй като не съм сигурен, не пипам. Бушон на газта също не намерих, вероято е сложен при останалите. Преди да я загася я оставих на бензин и на другата сутрин запали нормално. Сега дали е нещо механично по двигателя, или по газта ще е трудно да се разбере. Един газаджия вика настройка, друг изпарител или рейка, трети не е от газта и така.




                            сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.
                            Покарай я малко само на бензин и виж дали ще пали лесно. Кои маркучи си сменял?
                            Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 16:23.

                            Коментар


                              за изпарителя, имаше един наранен и да взема мерки преди да изпусне водата

                              Коментар


                                kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                                Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
                                А за маркучите съм съгласен.
                                ами малко те подведох, разгледах какво и кога съм сменял. Този проблем първо се появи когато смених предната ламбда сонда защото мислех че проблема с бедната смес е от нея. И тогава колата запали тегаво, тресеше, вибрираше и мирише доста на бензин от резервоара. Та мисля да си върна старата сонда

                                Коментар

                                Working...
                                X