Значи крачка напред все пак. Акумулатор също може да е причина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоЗначи крачка напред все пак. Акумулатор също може да е причина.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоТака е, може да е причина. Но това предполага и неопитен водач, който просто не усеща слабото въртене на стартера.
Коментар
-
К. Станикина написа: Преглед на мнениетоНе е въртял по слабо стартера.
Коментар
-
Доколкото разбирам иначе пали от 3-ти път?
Ако има много мръсотия в системата добавката не е много разумна.
Аз бих пробвал със течността на wynn's 10995 - но е нужно оборудване . НЕ СЕ НАЛИВА В РЕЗЕРВОАРА !!!
Ако от нея не се оправи и налягането от б.помпа е наред - няма да има лесно решение.
Коментар
-
След изразходен пълен резервоар с налята 1/2 от добавката, която купих, и изминати почти 700 км., за момента мога да кажа, че положението не е много по-цветущо - пали от втория, понякога от третия път, след подпомагане с много леко форсиране до 2000 об./мин., иначе заглъхва, и нормално ще запали чак на четвъртия път.
Имам още 1/2 от добавката, която ще изразходя, отново с пълен резевроар, както препоръчва производителя, но ще трябва и диагностика. Ще се включа отново, като разбера нещо ново.
Коментар
-
Няма да се оправи от добавката.
И аз решавам подобен случай, на браво 1,4Lpg.
След всички провери и диагностики, най-накрая се изтриха и адаптациите на газовата(Landi renzo, заводска ).
Нямаше ефект, купих на финала бенз.помпа с кошницата Бош -299 лв, и резултата е същия.
Колата пали от третия или четвъртия път.
Проблемът явно е масов, разрешението - все още недостъпно.
Коментар
-
blue_coconut написа: Преглед на мнениетоСлед изразходен пълен резервоар с налята 1/2 от добавката, която купих, и изминати почти 700 км., за момента мога да кажа, че положението не е много по-цветущо - пали от втория, понякога от третия път, след подпомагане с много леко форсиране до 2000 об./мин., иначе заглъхва, и нормално ще запали чак на четвъртия път.
Имам още 1/2 от добавката, която ще изразходя, отново с пълен резевроар, както препоръчва производителя, но ще трябва и диагностика. Ще се включа отново, като разбера нещо ново.
Нещо подобно на
Типичен пример за' Евтиното излиза СКЪПО' ...
Ще следя и този сериал с интерес.
Желая ти късмет и успех с колата!
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоТКомпютъра на тези коли е самоадаптивен , което е свързано само и единствено с екологията. Принципа е следния,ако се появи отклонение с повече от 25% на някои от параметрите компютъра се адаптира да работи по новите показания. Например свещ която прекъсва води до увеличаване на горивото в другите три цилиндъра а намаляване или спиране в прекъсванията и после дори след смяната на прекъсващата свещ настройката не се връща сама. Та в общи линии от време на време се омазват нещата и поради тази причина има вариант да се ресетне компютъра. Така се връща към заводски настройки и започва да се самоадаптира отново. Ако е отстранена причината за отклонение ще изкара по-дълго време без ресетване,до поява на ново отклонение. Ако пък колата е с газов инжекцион който не е ОБД ,тогава ресетването е необходимо всяка седмица.
К. Станикина написа: Преглед на мнениетоДа ви кажа, паленето сутрин си остава от 2 път. Но да, съгластна съм с Вас ,че това би могло да ми създаде неприятности....
Оф топик - случайно да си взела черното браво на входа на Враца където беше че и аз го огледах
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоmultiecuscan ли
@kiriluz1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар