lolo_22 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Зависи каква е целта. Ти какво искаш да постигнеш. като краен резултат?
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
предполагаме иска да изтрие бензиновите адаптации и да направи нови настройки на газта. Ако да, трябва да минеш на бензин. Аз карах 20-тина км, но може и повече
Коментар
-
lolo_22 написа: Преглед на мнениетоДа, правилно.Това е целта ми.Ще пробвам, този метод.
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
какво стана колега? И моята кола почна да не иска да пали 😏
Коментар
-
@PM_u_bo правих го на старата кола като задържа бутона за превключване, дам контакт и въртя. И ми направи впечатление как тежко пали и буботи. Май ми се струва че проблема ми започна откакто оправиха бедната смес. Може ли колектора да се пълни с газ, тоест дюзите или изпарителя да изпускат и затова мотора да вибрира и тресе(според баща ми направо си прекъсва след палене докато загрее)?
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението[B]... Може ли колектора да се пълни с газ, тоест дюзите или изпарителя да изпускат и затова мотора да вибрира и тресе(според баща ми направо си прекъсва след палене докато загрее)?
Ако го прави няколко минути докато загрее - не е от това.
Реално всичко сочи , че си имал два проблема - един с грешна адаптация на пропан/бутан
Другия - още ненамерен.
Коментар
-
PM_u_bo да кажем към макс 10 секунди има вибрации. Понякога оборотите се колебаят между 1200 и 800 а друг път държи към 1200 и плавно сваля но двигателя пак вибрира. Не пипам газта като паля и докато загрее. Нещо което ми направи впечатление - маркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки 🙄
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението... макс 10 секунди има вибрации....
Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.
Optimst5 написа: Преглед на мнениетомаркучите за газ от дюзите до рейката са станали кафяви вероятно от старост и вместо скоби, се държат със свински опашки ?
Коментар
-
Колко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
А за маркучите съм съгласен.Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 16:15.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоИзглежда баща ти е прав. Лесно се пробва дали е така: Оставяш колата да работи на газ и завърташ крана на газовата, съответно след секудни колата изгасва. Палиш си я на бензин и я оставяш за през нощта.
Ако на сутринта е ок -- значи газови дюзи, Ако на сутринта е същото - правиш упражнението пак, но добавяш тоя пъти вече като я запалиш на бензин и после вадиш бушона на б.помпа в резервоара. Колата пак гасне и чакаш цяла нощ.
Сутринта, пъро слагаш бушона и после гледаш какво е. Ако се е оправило - б.дюзи.
Ако не е - това ти е недиагностицирания проблем.
Това е рецепта за пожар.
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоКолко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и газаджията ти я настрои. Е след това нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
А за маркучите съм съгласен.
сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.Последна редакция от Optimst5; 01.08.2022, 16:16.
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
не знам къде е крана, вероятно имаш предвид клапана на бутилката, но тъй като не съм сигурен, не пипам. Бушон на газта също не намерих, вероято е сложен при останалите. Преди да я загася я оставих на бензин и на другата сутрин запали нормално. Сега дали е нещо механично по двигателя, или по газта ще е трудно да се разбере. Един газаджия вика настройка, друг изпарител или рейка, трети не е от газта и така.
сякаш малко след настройката се появи. После сменях и маркучи и антифриз, но не знам дали е свързано.Последна редакция от kiriluz1; 01.08.2022, 16:23.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоКолко време след настройките при газаджията нямаше проблем? И проблем с бензинов или газов инжектор дали се проявява с месец закъснение(след настройки) например? Защото ако не греша си спомням че ти беше бедна сместа и имаше същите проблеми след това газаджията ти я настрои. Е нямаше ли период на лесно палене и добро вървене?
А за маркучите съм съгласен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар