Optimst5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
Няма масов проблем. Има търсене на евтини майстори и евтини решения, но козата си сака пръч.
Масовия проблем на ФИАТ 3-та ръка, каквито се карат в България е , че е каран до умиране без никаква поддръжка от 2-рия си собственик.
После е продаден на цена 1000 евро за 3 броя на бг-автоджамбазин, излъскане е до блясък и със превъртян километраж е продаден с 2000 до 4000 лева горница. Кадърните майстори като видят подобна машина и отказват да се занимават, а и никой не отваря очите на собствениците, защото това може само да създаде проблеми.
Има няколко добре известни проблема с ФИАТ и повечето се дължат на външни компоненти - като скоростна кутия например.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоНяма масов проблем. Има търсене на евтини майстори и евтини решения, но козата си сака пръч.
Масовия проблем на ФИАТ 3-та ръка, каквито се карат в България е , че е каран до умиране без никаква поддръжка от 2-рия си собственик.
После е продаден на цена 1000 евро за 3 броя на бг-автоджамбазин, излъскане е до блясък и със превъртян километраж е продаден с 2000 до 4000 лева горница. Кадърните майстори като видят подобна машина и отказват да се занимават, а и никой не отваря очите на собствениците, защото това може само да създаде проблеми.
Има няколко добре известни проблема с ФИАТ и повечето се дължат на външни компоненти - като скоростна кутия например.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Ама пак ли почваме същата тема...
Добре, давам себе си за пример - колата я купих преди една година, от ПЪРВИ собственик, който пък я е купил чисто нова от Ауто Италия (за докателства разполагам с всички документи, ако не вярваш). Офтопик - човека я продаваше, защото си беше купил пак нов автомобил.
Не мога обаче да разбера, кое е толкова трудното да се съгласиш, че това реално Е МАСОВ проблем, както и със запотяването на прозорците, или този с опелската скоростна кутия, както казваш? Оплакващите се не сме само трима в този форум, още трима в разни социални мрежи, и още 15 по чуждестранните форуми, с абссолютно същите сходни симптоми. Не мога да не се съглася, че това наистина е масов проблем.
Не мога да виня и майсторите, явно има нещо сбъркано в някои бройки, ама да хвърляме боб. Проблемът е, че за момента нямам излишни пари, които да дам, за да отгатнем къде е, дори и да ида за консултация при други сервизи, които професионално се занимават основно с италианки.
Коментар
-
На Мареата която имах първото палене беше страшно трудно заради газта. Мога дълго да пиша защо точно ,но това е без значение в случая. Бях хванал че пали по лесно ,като дам на контакт изчакам 20-30 секунди или малко повече колкото да си сложа колана,след това въртя и тя не пали,но завъртам два пъти двигателя без да спирам,след това връщам ключа и отново същото и палеше веднага. Правил съм го по този начин и на -20 и не съм имал проблеми.Последна редакция от kiriluz1; 08.03.2022, 19:29.
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоПри трудно палене след престой подавам принудително напрежение на помпата за 5-6 секунди и после пробвам. Не съм го правил на такава кола, но на всички други марки този метод работи.
@blue_coconut ти изброи 21 човека с този симптом - знаеш ли в колко екземпляра е произведен конкретния автомобил?
@Kay_ мисля, че, заглавията АутоИталия и ЛисанСервиз говорят сами са себе си и дори няма да ползвам търсачката
иначе може да видите и №21 и свързаните с него.Последна редакция от PM_u_bo; 09.03.2022, 21:49.
Коментар
-
PM_u_bo;1385061[COLOR=#b22222 написа:][/COLOR]Е точно ! Нещо , което със сигурност не е пробвано на двете 'поддържани в АутоИталия' количкиФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
lolo_22 написа: Преглед на мнениетоСтранно е ,че такъв масов проблем при 1.4 моторите няма решение все още на проблема или дефекта.
В някои испански форум бях срещал мнение да се смени МАР сензора , или че проблема е от клапана за бензиновите пари (EVAP).
Аз лично, ако намеря решение, ще го споделя тук във форума.
Коментар
-
К. Станикина написа: Преглед на мнението
Мар сезора го сминих и проблема остана...
Виж пост 13
Коментар
-
Kay_ написа: Преглед на мнението
За пореден път пишеш нещо без да си наясно, само за да напишеш коментар. Отговори ми н апредното питане. Къде да отида и ако няма решение на проблема, ще ми платиш ли разходите по 3? Понеже само"мяу мяу" пред клавиатурата и остроумен спам.
Коментар
-
попаднах на мнение в английския форум, което може да ви реши проблема https://www.fiatforum.com/threads/fi...6/post-4491862
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар