Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    PM_u_bo написа: Преглед на мнението

    Казваш какъв е резултата.
    Грешка ли беше че направо опитах да запаля? Не се получи, затова пробвах процедурата с трите давания на контакт. След тях колата запали нормално и работеше добре без излишни пропадания в оборотите. Пак я угасих с махане на бушона така че ще мога и нов тест да направя. Но сигурен ли си че това гарантира за проблем с инжекторите?

    Коментар


      ни
      Optimst5 написа: Преглед на мнението
      Грешка ли беше че направо опитах да запаля? Не се получи, затова пробвах процедурата с трите давания на контакт. След тях колата запали нормално и работеше добре без излишни пропадания в оборотите. Пак я угасих с махане на бушона така че ще мога и нов тест да направя. Но сигурен ли си че това гарантира за проблем с инжекторите?
      Направи точно каквото съм написал, дай резултата и тогава ще ти отговоря какво точно значи.
      Правиш си импровизации и питаш какъво означават..
      Да видим - означават, че знаеш много повече от мен и ще е добре да ми обясниш механизма на опита и да ме светнеш какво показват резултатите.

      Коментар


        PM_u_bo написа: Преглед на мнението
        ни

        Направи точно каквото съм написал, дай резултата и тогава ще ти отговоря какво точно значи.
        Прав си. Направих го както си посочил в предния пост. Без ефект. Припали, изгуби обороти и угасна - https://streamable.com/0beynn
        Потвърди се написаното от мен по рано че Сутрин нормален старт няма.
        Иначе след обяд/вечер, пали и работи нормално с процедурата, описана от теб.
        Пс - ако вярвам на алфаобд, в момента на въртене понякога акумулатора пада до 8.5, а в други случай 9.5 волта. Ако е следобяд пали с такива показания, сутрин - не. Дори сутрин да не пада толкова акумулатора, пак не пали. Не знам програмата ли лъже? Оставих я в сервиз наскоро и на техния тестер не падна под 10.5 волта. 512 ампера е останалия пусков ток. Аз също гледам на мултицета понякога и не виждам чак толкова ниски стойности
        Последна редакция от Optimst5; 24.09.2023, 10:54.

        Коментар


          PM_u_bo написа: Преглед на мнението

          Помпата и маркучите са ок. Търси другаде.
          Може да пробваш следното
          1. намираш кое е бензиновото реле.
          2. вечерта - първо завърташ крана на бутилката газ и изчакваш да угасне, или сама да прехвърли на бензин
          3. докато работи на бензин - вадиш релето и изчакваш да угасне - около 10 секунди ще е .

          на сутринта - вкарваш релето
          даваш на контакт 3 пъти по 10 секунди със 5 секунди изключване между 10-те.
          след третите 10 секунди ВЕДНАГА въртиш статера.

          Казваш какъв е резултата.

          Ako си направил точно горното БЕЗ ИЗМЕНЕНИЯ най-вероятно имаш проблем с бензиновите инжектори.
          Може да добавиш следното
          - правиш ТОЧНО горното
          и променя се:

          след третите 10 секунди - натискаш до дъно педала на газта и го държиш натиснат, тогава ВЕДНАГА въртиш статера.

          Ако запали по-добре - проблема са инжекторите.

          Ако няма промяна - има проблем с искрата и тези 8.5 волта най-вероятно са верни, АКО по друго време има алфаобд съвпадение с мултицета.
          Просто мултицета е инертен и мери другаде.

          Айде - чакаме резултата.

          надявам се не си отвъртял крана на бутилката преди да пробваш паленето.
          Имай предвид - ако си променил нещо , дори съвсем малко - съвсем други изводи се правят.


          Последна редакция от PM_u_bo; 27.09.2023, 15:28.

          Коментар


            надявам се не си отвъртял крана на бутилката преди да пробваш паленето.
            Имай предвид - ако си променил нещо , дори съвсем малко - съвсем други изводи се правят.

            Коментар


              писал си за релето, но аз не мога да го сваля на работещ двигател, без да махна някое съседно за климатика. Не ми се искат грешки там. С бушона не е ли същото

              Коментар


                Optimst5 написа: Преглед на мнението
                писал си за релето, но аз не мога да го сваля на работещ двигател, без да махна някое съседно за климатика. Не ми се искат грешки там. С бушона не е ли същото
                целта е спиране на б.помпа
                може и буксата да й откачиш ако е най-лесно

                Коментар


                  Правено е, но не действа, особено сутринта. Дори в комбинация със спряна газ. Но е сигурно че теч на газ няма.
                  Имам един напукан вакум маркуч от регулатора на рейката до колектора, който ще сменя. И може би температурния датчик, заради това че при еднакви температури сутрин и следобед, сутрин е много по трудно паленето
                  ​​​

                  Коментар


                    Optimst5 написа: Преглед на мнението
                    Правено е, но не действа, особено сутринта. Дори в комбинация със спряна газ. Но е сигурно че теч на газ няма.
                    Имам един напукан вакум маркуч от регулатора на рейката до колектора, който ще сменя. И може би температурния датчик, заради това че при еднакви температури сутрин и следобед, сутрин е много по трудно паленето
                    ​​​
                    Първо провери показанията му, смяната може да влоши - новите обикновено са боклуци.

                    Коментар


                      mx rider написа: Преглед на мнението
                      Пластмасовия филтър направи проблем,спука се.Разбрах по трудния начин ,че филтъра трябва да е метален.

                      Поздрави!
                      монтира ли друг филтър или изхвърли всичко? Аз ще си направя експеримент да поръчам клапана, който си монтирал и да видим. Положението е такова, че не си заслужава да се разделям с колата, която е перфектна, но прави тази глупост с паленето. Да дам минимум 10 хиляди за друга, почти с екстрите на бравото, без гаранция че няма да стане същото
                      докато го чакам, някой път ще сваля свещите на първи и четвърти цилиндрър когато колата е топла и съм сигурен че ще запали. Забелязах, че същите са с омаслени резби на студен двигател. Електродите са сухи, но как да съм сигурен че маслото не ги цапа? Казват че е гарнитурата на капака, защото нямало откъде другаде да идва маслото

                      Коментар


                        Махнах всичко.Държа я с повече гориво в резервоара,когато намалее започва да не пали.
                        Fiat Sedici

                        Коментар


                          моята я държа към средата - плюс минус две деления на уреда, което отговаря на 15 литра. Сипвал съм добавки за почистване два пъти, последно за октановото число. Не дават резултат за паленето. Щях да пробвам и със стабилизатор на горивото, но той се ползвал при мпс-та, които дълго не се ползват. При мен като доливам 10-15 литра месечно, излиза че не е нужно. Иначе като я обърна на бензин има много ряз, добре ускорява и поддържа скоростта. 7.6 литра разход според таблото

                          Коментар


                            Проблема със сутрешното палене,го реших със смяната на мап сензора.който е комбиниран със сензора за температура на входящия въздух.

                            Коментар


                              samo az написа: Преглед на мнението
                              Проблема със сутрешното палене,го реших със смяната на мап сензора.който е комбиниран със сензора за температура на входящия въздух.
                              това на същия фиат ли? Аз го сменях, но никаква промяна. Все едно колата си знае като изстине да не пали и това е. Няма нови свещи, бобини, датчици или ресет(ресета миналата година даваше ефект, вече не)

                              Коментар


                                Първото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X