Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.

    Коментар


      Mihail4o написа: Преглед на мнението
      Да спрях да се тормозя с този проблем, но проблема с първото палене мисля че е свързан затова писах в тази тема. Мисля че е свързано с богата и бедна смес където се споменава в темата, затова се заинтересувах за ЕКУ,и след като може да се трият грешки ще пробвам да се свържа, а и мисля, че живите данни са ми достатъчни да разбера къде са проблемите. А това че като се рестартира с клемите и бензина се обърква дали може да е от някоя грешка която не може да се изтрие след рестарт, а само със софтуер? Тормозя се със всичко по този фият защото 10 години нямаше никакви проблеми газ-бензин не се усещаше на какво се кара,и не ми дава мира ако има нещо нередно.
      Не мисля че ще имаш записани грешки. Закачи го и виж. По живите данни можеш да се ориентираш къде е проблема.

      Коментар


        Хора, датчика за температура на въздуха показва ненормални стойности 46 градуса при 27.5 на дисплея на климатика. Някой знае ли къде се намира този датчик защото в сайта за части излиза цял интеркулер

        Click image for larger version

Name:	IMG_20220917_115449.jpg
Views:	305
Size:	798,7 KB
ID:	2757390 Click image for larger version  Name:	IMG_20220917_115422.jpg Views:	0 Size:	176,6 KB ID:	2757389

        Коментар


          Optimst5 написа: Преглед на мнението
          Хора, датчика за температура на въздуха показва ненормални стойности 46 градуса при 27.5 на дисплея на климатика. Някой знае ли къде се намира този датчик защото в сайта за части излиза цял интеркулер

          Click image for larger version  Name:	IMG_20220917_115449.jpg Views:	0 Size:	798,7 KB ID:	2757390 Click image for larger version Name:	IMG_20220917_115422.jpg Views:	0 Size:	176,6 KB ID:	2757389
          Комбиниран датчик за налягане и температура на входящия въздух,така наречен МАП. Намира се някъде по всмукателния колектор и при 60 градуса на водата и ако не си на високи обороти температурата която показва е нормална. Нали се сещаш че въздуха след като мине през филтъра и дебитомера минава през турбото което е позагряло(двигателя ти е почти в работна температура) след това минава през кулера,ама ти си на място и на тихи обороти. Каква температура очакваш? Пробвай на непален двигател сутринта да сравниш двете температури ,които сравняваш сега и ще видиш дали има отклонение в датчика. Аз съм сигурен че разликата ще е в рамките на градус.
          55 страница:
          https://www.scribd.com/document/3407...TjetEngine-pdf
          Последна редакция от kiriluz1; 17.09.2022, 15:22.

          Коментар


            аз реших че мери само външна температура. Но щом се отнася за температурата в колектора, значи е нормално

            Коментар


              Optimst5 написа: Преглед на мнението
              аз реших че мери само външна температура. Но щом се отнася за температурата в колектора, значи е нормално
              Пробвай утре сутрин без да палиш.

              Коментар


                2 градуса разлика, така че там всичко е наред. Ще ходя при човек да премери налягането на бензина и да види помпата но колата трябва да нощува там. Възможно ли е проблема да е в помпата(очаквам това да ми каже) след като в движение на бензин нямам проблеми? Предполагам че в нея също има клапан, които държи горивото. Ще проверим и регулатора на рейката защото за мен е по вероятен проблем.
                И другото което се сетих е, в случай че клапана в помпата е виновен, може ли да се байпасне като след регулатора се сложи един възвратен клапан да държи горивото
                Click image for larger version

Name:	vazvraten-klapan-gorivo-8mm-550x550.jpg.png
Views:	282
Size:	139,4 KB
ID:	2757413

                Коментар


                  Optimst5 написа: Преглед на мнението
                  2 градуса разлика, така че там всичко е наред. Ще ходя при човек да премери налягането на бензина и да види помпата но колата трябва да нощува там. Възможно ли е проблема да е в помпата(очаквам това да ми каже) след като в движение на бензин нямам проблеми? Предполагам че в нея също има клапан, които държи горивото. Ще проверим и регулатора на рейката защото за мен е по вероятен проблем.
                  И другото което се сетих е, в случай че клапана в помпата е виновен, може ли да се байпасне като след регулатора се сложи един възвратен клапан да държи горивото
                  Click image for larger version  Name:	vazvraten-klapan-gorivo-8mm-550x550.jpg.png Views:	0 Size:	139,4 KB ID:	2757413
                  С възвратен не става ,ти в помпата би трябвало да нямаш регулатор или клапан,твоя е на рейката. С двупроводна система си и с маркуч за обратен бензин. Ако е еднопроводна,тогава регулатора е в помпата ,а на рейката няма регулатор и нямаш маркуч за обратен бензин. Под картинката която си качил в другата тема, отдолу са посочени наляганията 3 бара на контакт,3,5 бара на запален двигател. Помпите са с доста голям дебит( 90-110 л /ч и нагоре),така че вариант върнал се бензин и да не запали е смешен. Като дадеш на контакт заслушай се колко време работи ако не запалиш . Не повече от 10-20 секунди време напълно достатъчно за да направи 3 бара,като при 2,5 бара посмъртно не пали. Но, премерете я може от там да изскочи заек.
                  Последна редакция от kiriluz1; 19.09.2022, 12:24.

                  Коментар


                    тогава е по лесно, понеже регулатора със сигурност се сваля и може да се смени. Само се надявам тогава всичко с помпата да е наред. И човека съвестно да прегледа всички варианти

                    Коментар


                      Optimst5 написа: Преглед на мнението
                      тогава е по лесно, понеже регулатора със сигурност се сваля и може да се смени. Само се надявам тогава всичко с помпата да е наред. И човека съвестно да прегледа всички варианти
                      Ако помпата не качва достатъчно първия път(да приемем) тогава два три пъти като дадеш на контакт ще качи и ще запалиш от раз. За справка при груби изчисления при 90 л/ч за 20 секунди прави половин литър бензин. Ако е регулатора няма логика да е само при първо палене,той или е здрав или не,а не само първия път. Виж регулатора мисля че се управлява с вакуум и там може да имаш някакви пропуски някоя хлабава скоба, но пак имам силни съмнения,но измерете и сподели.
                      Последна редакция от kiriluz1; 19.09.2022, 12:33.

                      Коментар


                        Благодаря, ще проверим
                        Другото което може да предизвиква проблема са бобините, но няма ли и там проблема да го има винаги а не само при студен старт?
                        https://youtu.be/Ufs26w5eDdg?t=518

                        това ми е кабела към бобината на 4 цилиндър ако има връзка с проблема
                        Click image for larger version

Name:	c1.jpg
Views:	257
Size:	583,6 KB
ID:	2757423
                        Последна редакция от Optimst5; 19.09.2022, 13:52.

                        Коментар


                          Optimst5 написа: Преглед на мнението
                          Благодаря, ще проверим
                          Другото което може да предизвиква проблема са бобините, но няма ли и там проблема да го има винаги а не само при студен старт?
                          https://youtu.be/Ufs26w5eDdg?t=518

                          това ми е кабела към бобината на 4 цилиндър ако има връзка с проблема
                          Click image for larger version

Name:	c1.jpg
Views:	257
Size:	583,6 KB
ID:	2757423
                          Проблем със свещи или бобини почти винаги се усеща повече на студен двигател. Този кабел не мисля че е проблемен,това е ниското напрежение на бобината и то се вижда от ЕКУ то т.е. при проблем ще светне чека и ще запише грешка,не така седи въпроса с високото напрежение,там ЕКУ не знае какво се случва.

                          Коментар


                            значи високо напрежение... Ами ще отида и при ел техник да я провери. Защото бобините и свещите са сменяни наскоро

                            Коментар


                              Optimst5 написа: Преглед на мнението
                              значи високо напрежение... Ами ще отида и при ел техник да я провери. Защото бобините и свещите са сменяни наскоро
                              Казах го общо ,не че имаш проблем там(с високото напрежение). А само на бензин ако я караш след ресетване на ЕКУ пробва ли? Седмица например,за да видиш когато е на основното си гориво има ли проблем.

                              Коментар


                                15тина километра минах така и на следващия ден си палеше както преди да ми свърши газта

                                Коментар

                                Working...
                                X