Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Браво 1,4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Браво 1,4

    Здравейте колеги,
    Моля Ви за мнение че вече ме побърка тази кола, какво ли не смених кабели, бобина, (бензиновата помпа преди година е сненяна) и проблема е същия тръгвам сутрин за работа без проблем, но вече като се прибирам колата няма вътък, тресе и не иска да върви, угасям я за кратко после паля и на място я форсира плавно, оправя се и така всеки ден, майстора първо каза, че е от лошо гориво колата е на бензин, провери ми стъпка по стъпка всичко, смени ми бобината и няма оправяне, само гадаем, сега остана инжекцията само да се сменя. Много ви моля за съвети и благодаря предварително. Колата забравих да кажа е Фиат Браво 1,4-97г

    #2
    Здравейте колеги,
    Моля Ви за мнение че вече ме побърка тази кола, какво ли не смених кабели, бобина, (бензиновата помпа преди година е сненяна) и проблема е същия тръгвам сутрин за работа без проблем, но вече като се прибирам колата няма вътък, тресе и не иска да върви, угасям я за кратко после паля и на място я форсира плавно, оправя се и така всеки ден, майстора първо каза, че е от лошо гориво колата е на бензин, провери ми стъпка по стъпка всичко, смени ми бобината и няма оправяне, само гадаем, сега остана инжекцията само да се сменя. Много ви моля за съвети и благодаря предварително. Колата забравих да кажа е Фиат Браво 1,4-97г
    Страдат от износване на р.вал - да провери майстора ти

    Коментар


      #3
      Със сигурност не е от вала, моя първия беше изяден сигурно над 2мм и вървеше на пушка, само дето тракаше като дизел
      Ако няма записани грешки може само да гадаем.
      Да се провери ламбда сонда, датчик на коляновия вал и ТПС. Може да се замери и налягането на горивото и да се види регулатора за налягането на какво мяза. Завит е в самото моно на 3 винтчета.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Здравейте колеги,
        Моля Ви за мнение че вече ме побърка тази кола, какво ли не смених кабели, бобина, (бензиновата помпа преди година е сненяна) и проблема е същия тръгвам сутрин за работа без проблем, но вече като се прибирам колата няма вътък, тресе и не иска да върви, угасям я за кратко после паля и на място я форсира плавно, оправя се и така всеки ден, майстора първо каза, че е от лошо гориво колата е на бензин, провери ми стъпка по стъпка всичко, смени ми бобината и няма оправяне, само гадаем, сега остана инжекцията само да се сменя. Много ви моля за съвети и благодаря предварително. Колата забравих да кажа е Фиат Браво 1,4-97г
        Благодаря за отговорите, предадох на майстора за вала, но според него е нещо в електрониката, а вчера за кратко ми светна жълт ключ с code, но после угасна, лошото е че чак в понеделник ще ми я види човек по електрониката, а тя не престава да ме мъчи, а съм инвалид и завися от нея.

        Коментар


          #5
          Задължително трябва да се закачи на диагностика. Ако грешките са много разнопосочни, т.е. от 4-5 датчика, трябва да се проверят и зачистят масите. Да се провери и дали до компютъра на колата масата е стабилна и не прекъсва.
          Друго, което лесно може да се направи е да се извадят всички букси в двигателния отсек, да се проверят за нагар и да се напръскат с контактен спрей.
          Лампата CODE светва при проблем с имобилайзера, но по-скоро е пак някаква лоша връзка. И при мен свети когато си иска понякога. Изключвам, пак давам на контакт и изгасва.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Благодаря много за съветите ще кажа на майстора си всичко да прегледа за това, което ми казахте и дано проблема се реши.

            Коментар


              #7
              Симптомите са много сходни с запушване на изпускателна система тоест гърнета.
              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

              Коментар


                #8
                За да тествш казаното от dani389 до катализатора има един болт, развий го ивиш дали има разлика, ако има, сменяй гърнетата.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Ако колата ту върви добре ту не, няма как да са гърнета. ТПС, ламбда сонда и такива приятни проблеми. Нека да се закачи на компютър, пък после ще го мислим. Сега само остана да хвърлим боба и лещата.
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #10
                    Как да няма как, ватата в крайното гърне се намества, размества, понякога има проходимост, понякога липсва...
                    Но повечето пъти се забелязва как излиза на парцали през накрайника, и работата е ясна.
                    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                    Коментар


                      #11
                      Пак ще те посъветвам за пробата с болта, нищо няма да ти струва, само ти трябва канал, веднага ще разбереш дали е от гърнета, пиша го от личен опит.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря на всички за съветите.Оказа се една платка по електрониката. Смениха ми я, но беше ходене по мъките. Сега всичко е наред и колата отново си върви без проблеми. Ето това се оказа:Click image for larger version

Name:	IMG_20210617_072324.jpg
Views:	1
Size:	148,0 KB
ID:	2099197

                        --- Автоматично слети последователни мнения ---

                        Сега Ви моля за мнение, синът ми има Фиат Браво 2 от 2007г, има проблем с панела за климатроник и иска да знае може ли да го замени с електронен неговия е тозиClick image for larger version

Name:	received_2010182912461990.jpeg
Views:	1
Size:	47,5 KB
ID:	2099198

                        Коментар


                          #13
                          Това което си сменил е потенциометъра за степента на натиснат педал на газта, или казано по друг начин колко ти е отворена дроселовата клапа. С времето ферита по пистите се изтърква и почва ходене по мъките, на моята го сменях на 2 пъти за 13 г. каране.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар

                          Working...
                          X