Здравейте,
Случката е следната, до сега не е имало проблем с палене. Бях до Пловдив на разходка, оставих колата за 2ч, връщам се и не пали. Не е от акумолатор, понеже си върти, едва ли е от стартер. Закачих си я на лаптопа, вади 4 грешки, по една за всяка дюза, като инфото е като цяло, че няма ток за дюзите или проблем по веригата. Дойде едно приятелче да види колата, той каза че може да е от бенз помпата.
Кое е по вероятно, липса на ток за дюзите или помпата ?
Другия ми въпрос е, каква е разликата между:
горивна помпа + сонда -> Бош за около 200 и нещо лева
Горивна помпа -> Ridex, около 30,40лв
Та, и каква ли е моята сега която е в резервоара ?
Случката е следната, до сега не е имало проблем с палене. Бях до Пловдив на разходка, оставих колата за 2ч, връщам се и не пали. Не е от акумолатор, понеже си върти, едва ли е от стартер. Закачих си я на лаптопа, вади 4 грешки, по една за всяка дюза, като инфото е като цяло, че няма ток за дюзите или проблем по веригата. Дойде едно приятелче да види колата, той каза че може да е от бенз помпата.
Кое е по вероятно, липса на ток за дюзите или помпата ?
Другия ми въпрос е, каква е разликата между:
горивна помпа + сонда -> Бош за около 200 и нещо лева
Горивна помпа -> Ridex, около 30,40лв
Та, и каква ли е моята сега която е в резервоара ?
Коментар