Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със въздушен поток Fiat Bravo Gt 1.8 16v 113к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със въздушен поток Fiat Bravo Gt 1.8 16v 113к.с

    Здравейте, искам да попитам някой имал ли е подобен проблем до сега, при по високи обороти 4000-5000 колата почва да губи мощност и започва да мени рязко оборотите мачка съединението което свързва кутията с въздушния филтър и дросаловата клапа.Филтъра е сменяван преди няколко месеца все пак отворихме кутията и освен повърхностна прах по него няма нищо необичайно.Ако някой има идея или е имал подобен проблем моля да пише.Забравих да добавя че съединението имаше съвсем лека пукнатина около 1-2 мм възможно ли е това да е причината.Колата няма газова ако това има значение.
    Последна редакция от NickRadenkov; 24.06.2020, 03:13.

    #2
    Един колега имаше проблем с едно Ауди, който може да е подобен.
    При високи обороти двигателя губи мощност и влиза в авариен режим.
    Доколкото си спомням, оказа се, че вътрешният слой на маркуча за входящ въздух се беше отлепил и при натоварване затапва входа.
    Смени го и всичко се оправи.

    Коментар


      #3
      Маркуча между дебитомера и дросела. Цепи се от долната страна, вкарва въздух, който дебитомера не отчита и на висиките колата умира. Сваляш, проверяваш, лепиш/сменяваш и всичко точно!

      Интересува те левия маркуч:
      Click image for larger version

Name:	DSCF2920 - Copy.jpg
Views:	2
Size:	371,6 KB
ID:	2098978
      Последна редакция от JTR; 25.06.2020, 12:05.

      Коментар

      Working...
      X