Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво II, 1.4/Lpg -студен старт/притриса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    PM_u_bo написа: Преглед на мнението
    .......... тогава може да не са взели предвид някакви уникални условия на околната среда и да има нужда от нов софт за ЕКУ.
    Но за 10 годишни кочини с 10% остатъчна стойност спрямо покупната цена .... износване на определен възел обикновено е проблема.
    Точно за това става въпрос, и аз мисля точно обратното,
    защото при старите коли има износване на някои части.
    Затова с прави ремап, и се игнорират EGR-и DPF-и , дебитомери и т.н и т.н
    А това при нови коли е немислимо.
    Не мога да се съглася с поста ти.

    Коментар


      #32
      lolo_22 написа: Преглед на мнението
      ...
      Затова с прави ремап, и се игнорират EGR-и DPF-и , дебитомери и т.н и т.н
      ...
      След което се почват счупвания на съединители , глави и цели двигатели.

      Коментар


        #33
        PM_u_bo написа: Преглед на мнението
        След което се почват счупвания на съединители , глави и цели двигатели.
        В случая не е точно ремап ,а по нов
        софтуер качен от официален представител на Фиат. Така поне пишат в английския форум.

        Коментар


          #34
          Добре, няколко въпроса:
          кога са го писали това?
          на колко години са били автомобилите за , които са го писали?

          Коментар


            #35
            PM_u_bo написа: Преглед на мнението
            Добре, няколко въпроса:
            кога са го писали това?
            на колко години са били автомобилите за , които са го писали?
            https://www.fiatforum.com/threads/co...econds.311246/

            Коментар


              #36
              Преди 10 години
              а дали някой все пак премери налягането на бензина? Вероятно не.
              Последна редакция от PM_u_bo; 28.11.2021, 14:26.

              Коментар


                #37
                PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                Преди 10 години
                а дали някой все пак премери налягането на бензина? Вероятно не.
                . Много ми е чудно как няма да има налягане само на студен старт и 100 м след това.Между другото диапазона на налягането е твърде ограничен.При сравнително малко падане на налягането няма да запали. Например на Мареа 16 16v пластмасов колектор, еднопроводна горивна система ,
                налягането е 3бара при 2,5 посмъртно не можеш да я запалиш. Проверено лично от мен. А иначе проблемите във оня форум са разисквани за същите като марка и година на производство коли т.е. тези коли са 2007,2008,2009г. и проблемите са си им същите. На колегата фиата е с чисто нова бензинова помпа с кошница. Дали има загуба налягане?
                Последна редакция от kiriluz1; 28.11.2021, 20:05.

                Коментар


                  #38
                  Да, точно така, помпата е чисто нова, не ми се рискуваше с втора употреба.
                  Номерът по Бош е 580 314 010.
                  Такава беше и вътре в резервоара,затова взех същата.
                  Така проблемът с налягането на горивото, ще се елиминира, но уви , колата не пали при студен старт.

                  Коментар


                    #39
                    lolo_22 написа: Преглед на мнението
                    Да, точно така, помпата е чисто нова, не ми се рискуваше с втора употреба.
                    Номерът по Бош е 580 314 010.
                    Такава беше и вътре в резервоара,затова взех същата.
                    Така проблемът с налягането на горивото, ще се елиминира, но уви , колата не пали при студен старт.
                    Хубаво е, че е с нови части ремонта. Но пак да питам - след като сложихте новата помпа, премерено ли е налягането в рейката сутрин при палене?

                    Коментар


                      #40
                      PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                      Хубаво е, че е с нови части ремонта. Но пак да питам - след като сложихте новата помпа, премерено ли е налягането в рейката сутрин при палене?
                      При 90 литра на час дебит колко време и трябва да запълни тръбата от резервоара и рейката и да направи 3,5 бара? И защо след като запали сутрин има нестабилна работа,а след престой 4 часа не?
                      Последна редакция от kiriluz1; 29.11.2021, 15:38.

                      Коментар


                        #41
                        kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                        При 90 литра на час дебит колко време и трябва да запълни тръбата от резервоара и рейката и да направи 3,5 бара? И защо след като запали сутрин има нестабилна работа,а след престой 4 часа не?
                        Мога да ти кажа, но не ми харесва тона ти.

                        Коментар


                          #42
                          PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                          Мога да ти кажа, но не ми харесва тона ти.
                          Не се заяждам,просто смятам че въпроса с налягането на горивото е изчерпан. Винаги може да съм в грешка, но понеже съм го играл това съм 99 % сигурен че тези коли нямат проблем с налягането, също така не смятам че информация от форум от преди 10 г. касаеща същите години производство автомобили не би била полезна. Ако съм те засегнал с нещо моля за извинение,просто се опитвам да съм полезен. Аз лично започвам от преглед и отстраняване на проблеми без закупуване на скъпи части и на принципа да го сменим пък ако стане. Най-често проблема е нещо елементарно -например лош контакт,лоша маса ,напукан маркуч и т.н. и смяната на датчици ,помпи и др. не върши работа . Фиата който карам в момента ми е трети и винаги е било така с проблемите,като в същият период съм помагал с поддръжката на още два Фиата които имаше брат ми един след друг . Имам 21 г. опит с различни Фиати, които са показвали всякакви магарии ,затова си позволявам да опитвам да давам съвети. Не държа да съм прав и нищо не е на всяка цена. И още един път, ако съм те обидил с нещо извинявай !
                          Последна редакция от kiriluz1; 29.11.2021, 21:16.

                          Коментар


                            #43
                            Сменихме бобините - оказаха се оригиналните, което ме учуди. В момента са на Bosch. Свещите са сменяни преди около година и половина, и са на 15 000 км. Хубави са, ще им дам още малко време, но най-вероятно ще сменя и тях, просто за всеки случай.
                            Иначе след диагностика - показва грешка misfire на 2ри цилиндър.
                            За сега след тази смяна, автомобилът за съжаление отново не пали от раз, но определено мога да кажа, че паленето се е подобрило, а и звучи доста по-добре.
                            Може би след месец-два ще идва ред и на свещите. За сега мисля да продължа с тестването, като сипя 100 октана, тъй като предния собственик я е карал само на такова гориво, късметлийка. И ми остана 1/2 от добавката.

                            Коментар


                              #44
                              blue_coconut написа: Преглед на мнението
                              Сменихме бобините - оказаха се оригиналните, което ме учуди. В момента са на Bosch. Свещите са сменяни преди около година и половина, и са на 15 000 км. Хубави са, ще им дам още малко време, но най-вероятно ще сменя и тях, просто за всеки случай.
                              Иначе след диагностика - показва грешка misfire на 2ри цилиндър.
                              За сега след тази смяна, автомобилът за съжаление отново не пали от раз, но определено мога да кажа, че паленето се е подобрило, а и звучи доста по-добре.
                              Може би след месец-два ще идва ред и на свещите. За сега мисля да продължа с тестването, като сипя 100 октана, тъй като предния собственик я е карал само на такова гориво, късметлийка. И ми остана 1/2 от добавката.
                              На Мареата която карах 1,6 16v пластмасов колектор и даваха по документи проверка и евентуално смяна на свещи на 10К км. И аз след всякакви уж оригинални и прехвалени свещи стигнах до едни чешки(Бриск)които поради ниската цена и не голямата си известност нямаха ментета. Та с тях двигателя заспиваше и всяка есен слагах нови 22 лв .беше комплекта.

                              Коментар


                                #45
                                Благодаря за съвета!
                                Да, определено ще сменя и свещите, сега зимата няма толкова накъде да обикаляме, та няма да ги направя на 20 000 кв. тези свещи. Януари, живот и здраве, ще сменим и тях, и мисля вече до тук с експериментите, просто се примирявам и "каквото - такова". Пак добре, че са по-евтини от бобините, тя колата сигурно си мисли, че джоба ми е бездънен. Та след това отново ще се включа в темата, за да кажа какво ново има, след смяната.
                                Иначе забравих в предния пост да кажа, че една от бобините е била в много лошо състояние, но все пак решихме да се сменят всички.
                                За съжаление става все по-студено и по-студено, но това е положението.

                                Коментар

                                Working...
                                X