Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво II, 1.4/Lpg -студен старт/притриса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не е от темп. датчик, откачал съм го и без него
    Същата работа.Само ката откачих ламбдата , заработи
    добре ,без прекъсвания, но отзад миришеше,
    на суров бензин.

    Коментар


      #17
      Възможно е газовата да омазва адаптациите.
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #18
        Колеги, аз имам същият проблем. Като стане така карам на бензин 100-150 км, но с А-100 и става почти нормално.Това става на 500-600 км като се кара само на газ.
        STILO-2003-115 HP-JTD Power
        Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

        Коментар


          #19
          dianko dimitrov написа: Преглед на мнението
          Колеги, аз имам същият проблем. Като стане така карам на бензин 100-150 км, но с А-100 и става почти нормално.Това става на 500-600 км като се кара само на газ.

          Каквото каза колегата, адаптациите. Най-вероятно газта не е настроена правилно.

          Коментар


            #20
            Колеги, проблемът със студения старт, остава.Дори бих казал, че колата пали от 5-тия път.
            Пали и гасне веднага и смърди доста на суров бензин.
            Както и в други теми става ясно, най-вероятно е да се изтрият адаптациите на газ.комп.
            Смяната на датчици или бенз, помпи е неефективно.
            Дали към това да се насоча и аз, какво ще кажете ?

            Коментар


              #21
              И аз съм за омазване на настройките на компа в следствие на работа на газ. Компа се самоадаптира по време на работа на газ и след това на бензин параметрите му не са настроени за него. Пиша го от личен опит, Пунтото на дъщерята имаше такъв проблем. След изключване на акомулатора за час-два и каране само на бензин няма никакъв проблем, решението си дойде само-махане на газта и каране само на бензин, колата няма проблеми.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                Малко , развитие по темата:
                Адаптациите на газовата бяха изтрити или ресетнати , незнам как точно се води.
                Каране не бензин само 3-4 дни със 100 октана.
                Резултат нямаше.Същата работа.
                След това купих нова бенз. помпа , същия номер като оригиналната- Бош.
                Резултат отново нямаше.
                А сега , де ?

                Коментар


                  #23
                  Явно е отворена нова тема, без да видим, че има стара, с доста сходен, да не кажа направо същия проблем - Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин (fiatforum.bg)
                  И аз като теб за сега пробвах само с добавка - подобрение не бих казала, че има...
                  С изключението, че колата е само на бензин, никога не е имала газ, но абсолютно същите оплаквания. Очевидно е доста често срещан проблем, но до момента, уви, никой не знае как се оправя.

                  Коментар


                    #24
                    blue_coconut написа: Преглед на мнението
                    Явно е отворена нова тема, без да видим, че има стара, с доста сходен, да не кажа направо същия проблем - Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин (fiatforum.bg)
                    И аз като теб за сега пробвах само с добавка - подобрение не бих казала, че има...
                    С изключението, че колата е само на бензин, никога не е имала газ, но абсолютно същите оплаквания. Очевидно е доста често срещан проблем, но до момента, уви, никой не знае как се оправя.
                    Доколкото разбирам преедполагате, че:
                    Има някаква строго индивидуална повреда за конкретния уникален като технология двигател на Браво2, която повреда НИКОЙ не е намерил, или просто не иска да ви каже как със завъртането на 1/4 оборот на едно винтче на тайно място и подмяна на Уникален технологичен датчик то проблема се отстранява и всичко е наред.

                    Всъщност ще ви разочаровам - двигателя е абсолютно стандартна технология и има три характеристики, които трябва да се проверят. Отстраняването на проблеми по автомобили не става чрез писане по форуми, а с посещение на компетентен сервиз и локализиране на проблема.

                    Коментар


                      #25
                      PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                      Доколкото разбирам преедполагате, че:
                      Има някаква строго индивидуална повреда за конкретния уникален като технология двигател на Браво2, която повреда НИКОЙ не е намерил, или просто не иска да ви каже как със завъртането на 1/4 оборот на едно винтче на тайно място и подмяна на Уникален технологичен датчик то проблема се отстранява и всичко е наред.

                      Всъщност ще ви разочаровам - двигателя е абсолютно стандартна технология и има три характеристики, които трябва да се проверят. Отстраняването на проблеми по автомобили не става чрез писане по форуми, а с посещение на компетентен сервиз и локализиране на проблема.
                      Нивото ти на компетенция и адекватния ти сърказъм ме накараха да пиша...Та за въпросния проблем съм говорил с Ауто Италия. Хората ми казаха, че от както има т-джет мотори в Бг редовно идват коли с този проблем и нямат реално решение. Това което ми споделиха като последен техен случай е с гаранционно 500Л на което са сменили - свещи, бобина, дюзи, бензинова помпа, катализатор ( мисля, че и още неща казаха, но вече не ги помня ) и проблема продължава да е на лице. От казаното от тях разбрах, че в повечето случаи не успяват да отстранят проблема. На диагностика показва едно и също нещо, а именно грешка при запалване на 1 или на повече цилиндри. Също така ми споделиха, че са пробвали с ремап на компютъра и при някой коли е имало резултат. Това което ми дадоха като съвет е да се кара с качествено гориво. В различни форуми се среща този проблем и много често, така намират решение. Ако се загледаш и в Ю туб колко такива клипа има, ще ти стане ясно, че това не е проблем на 5 човека тука в Бг.
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        #26
                        Колата в момента е при майстор и се работи по евентуалното отстраняване на този толкова уникален за теб проблем.
                        Казвам го, не за да се отчитам на някого, а за да не мислиш, че само тропам от вкъщи по клавиатурата и се вайкам как отдалечено и онлайн някой ще ми помогне, и с щракване на пръсти моментално колата ще почне да пали от 1/2 оборот. Не, не си предстаям подобни филми, разбира се.
                        Включвам се в темите на двамата колеги, и всеки споделя какво е помогнало, какво не, и т.н., не виждам нищо лошо в това.
                        Имам такъв автомобил, срещам абсолютно същия уникален проблем, технически си признавам, че не съм от най-грамотните хора, затова се и обръщам към колегите тук, за да обсъждаме. А това твоето, извинявай, но е просто един спам. Не виждам с какво обогати темите, освен добавено пространство, в което всъщност нищо не казваш.
                        Не за пръв път управлявам на автомобил, не пръв път карам Фиат, не за пръв път този толкова уникален мотор 1.4, и все пак... човек цял живот се учи.
                        Последна редакция от blue_coconut; 22.11.2021, 12:59.

                        Коментар


                          #27
                          blue_coconut написа: Преглед на мнението
                          Колата в момента е при майстор и се работи по евентуалното отстраняване на този толкова уникален за теб проблем.
                          ....
                          Ако човека е адекватен, съм сигурен, че ще ти отстрани проблема.
                          Освен проверка на свещи, бобини, налягане в рейката, утечки от дюзи и показания на датчици може да му препоръчаш да измери компресията сутрин при първо въртене - възможно е да е с по-ниски стойности в началото и това да е генезиса на проблема ти.

                          Иначе колега @Kay_ , знае се че АИ са известни с високия си професионализъм и компетентност. При проблем с Фиат, аз първо там ходя.

                          Коментар


                            #28
                            В английският форум за T jeta пишат -актуализация на софтуера на ЕКУ в оторизиран представител на Фиат,повече от 3/4 пълен резервоар и ако регулатора в кошницата за бензин не държи след загасване на колата налягане - кошница с помпа от Стило която е с отделен и сменяем регулатор. Другото което ми идва наум е засмукване на въздух от въздуховод или уплътнение. И двата случая съм ги имал на различни коли и имаше затруднен старт и лоша работа за известно време. Проверката става с ацетонов спрей ,запален двигател и пръскане в местата които са съмнителни. Ако засмуква ще повиши обороти.Като възможно такова място е входа на турбото.
                            Последна редакция от kiriluz1; 23.11.2021, 00:16.

                            Коментар


                              #29
                              blue_coconut написа: Преглед на мнението
                              Колата в момента е при майстор и се работи по евентуалното отстраняване.....................
                              Силно се надявам да се намери решение на дефекта при студен старт, и да споделиш с нас , и такива като мен, потърпевши.

                              Аз, когато изтривах адаптациите при газаджиите, те споделиха, че имат наблюдение, че 1,4 и 1,4 Турбо,
                              се държат точно така при студен старт.Прекъсване missfire-и на някои цилиндри и решение те поне нямат."зареждане на 100 октана бензин "
                              И в други форуми, се пише за проблема, явно е детска болест при 1,4 .
                              Колегата kiriluz1 , е написал за смяна на софта на ЕКУ-то, и наистина , като се замисля има резон
                              в това нещо.

                              Коментар


                                #30
                                lolo_22 написа: Преглед на мнението
                                ... явно е детска болест при 1,4 .
                                .... смяна на софта на ЕКУ-то, и наистина , като се замисля има резон
                                в това нещо.
                                Това би било логично за нови автомобили през първата година на модела - тогава може да не са взели предвид някакви уникални условия на околната среда и да има нужда от нов софт за ЕКУ.
                                Но за 10 годишни кочини с 10% остатъчна стойност спрямо покупната цена .... износване на определен възел обикновено е проблема.

                                Коментар

                                Working...
                                X