Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво II, 1.4/Lpg -студен старт/притриса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво II, 1.4/Lpg -студен старт/притриса

    Привет колеги, Браво 2, 2010 , 1,4/LPG, при стартиране работи неравномерно, светва чека, припуква , не държи обороти и така , пале и гасене 2-3 пъти, докато влезе в ритъм.
    Записва на диагностика miss Fire на 2-3-4 цилиндър.
    За теста откачих темп. датик и запалих- без промяна .
    След това разкачих ламбдата- миришеше на суров бензин, но работеше, доста по-добре.
    Та , явно да безн, инжектори, или нещо общо между бензина и газта, защото и на газ като чели не работи идеално.
    Като позагрее, работи доста по-добре , но не е както трябва , въпреки че е минала на газ, и на безнин загряла работи така.
    Идея- освен бенз. инжектори ?

    #2
    Виж свещите и кабелите,колега.

    Коментар


      #3
      Виж свещите и кабелите,колега.
      Забравих да спомена ,че ги смених преди 1000км, нови са.А кабели няма , с 4 бубини е.

      Коментар


        #4
        А до бобините?
        Да не се е протрило някъде снопче. Ял съм го..

        Коментар


          #5
          А до бобините?
          Да не се е протрило някъде снопче. Ял съм го..
          И аз съм за кабелите до бобините. Прегледай добре буксите дали се заключват добре към бобините, със времето се изпичат и започват да се разпадат

          Коментар


            #6
            На щерката Пунтото е същото и имаше проблем главно на бензин, понякога се губеха 2 цилиндъра, след смяна на компа всичко си е наред. Та този модел имат навика да прегряват компа, който е закачен на дроселовата клапа, новия го повдигнахме с текстолитови дистанционни втулки за да не греее и от 2 г. всичко си е наред /да не му е уруки/.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Да, ще проверя наистина окабеляването до бубините. Но това с компа ме изненада, дано да не е той.
              Сложих добавка за чистене на дюзите на Pro-Tec, ще мина с нея към 150 км извънградско и ще видим,
              дали ще има ефект.И ако светне чека отново , пак на диагностика.

              Коментар


                #8
                След около 150-60км , каране на безнин с добавката, днес като я запалих студена,
                имаше подобрение.По-добре работеше от преди, и то доста, но не е както трябва.
                Ще направя още един тигел с добавка, и ще видим.

                Коментар


                  #9
                  Това с компютъра с извинение са пълни глупости. Това не е Стило с монтиран върху двигателя компютър. Тук комютърът е достатъчно отдалечен и изобщо не е подложен на висока температура. Този модел не страда от това. Ако има проблем в него, то не се дължи на прегряване, а на някакъв друг дефект.

                  При Гранде Пунто 1.4 8v И 1.2 8V разположението на компютъра е по-близо до самия двигател и там може да има някакви евентуални проблеми, което ме съмнява, тъй като не е известен проблем, както при Стило-то. Не мисля че биха повторили 1 и съща грешка няколко пъти.
                  Последна редакция от yeksuh; 07.05.2020, 12:14.

                  Коментар


                    #10
                    Моя грешка, на щерката е 2000 г., при него е проблемен.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Колега, сподели ако си открил решение на проблема, защото при мене е абсолютно същия.
                      Смених му 4-те свещи, пробвах и с нова бобина но няма никакво подобрение.

                      Коментар


                        #12
                        Явно е нещо обичайно. При мен, след слагането на газовата, се появи този проблем. Дано някой, който е намерил причина, да сподели
                        Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                        Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                        Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                        Коментар


                          #13
                          Възможно ли е да е от ламбда сондата ?

                          Коментар


                            #14
                            Няма развитие по темата !
                            Продължава да прекъсва студена.Не са сноповете на бубините.
                            И дюзите , май не са. На топла работят супер ( Уж).
                            Идеи ?

                            Коментар


                              #15
                              А да не би да е нещо като при мен: http://www.fiatforum.bg/showthread.p...?-каране Като загрее се оправя, още не съм я тествал след смяната, не съм я карал.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X