Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши след спускане на скорост ... кво става?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И тук има, в с. Дълго Поле майстор на френски коли. Но не е излишно и друго мнение.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #17
      Доливай масло и карай, ако няма друг проблем.Маслото не е скъпо в л./100км.
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #18
        Сумати майстори по телефона обясняваха как няма проблем и ще я оправят и като отида на място се почваше ама то този двигател ли е? Ама то може и да не стане,ние правихме няколко и те пак си горят масло и неща от този род. Но дето се казва човек сам си преценява . Аз само споделям опит. Като се скапан валвтроника му направих разни работи да не работи и си карах колата така известно време ,докато я разкарах.

        Коментар


          #19
          kiriluz1 написа: Преглед на мнението
          Главата има проблем с водачи и клапани ...
          ... Нагара във всмукателният колектор и по стеблата на клапаните идва от скапаните водачи и понеже валветроника всъщност е изместване на отварянето на клапаните с от 0 до 9 мм. почва да пречи и влошава работата на двигателя.
          ...
          Това за водачите и клапаните, може и да е вярно, но нагара е от друго! Той се получава по простата причина, че няма какво да отмие нормалната гняз, движеща се по въздуховодите. При нормален двигател имаме дюзи, които впръскват гориво и точно това гориво почиства входа към горивната камера и мизерията не се полепва. При директното впръскване дюзите или разпръсквачите са вътре в камерата и няма как да отмият повърхността на клапани и портове.
          Иначе ванос, валветроник, все тая имам само при всмукателния вал ... явно тези след 2006 имат два ваноса ...?! Смених, го с по-нов модел, разлика в работата на двигателя не видях.
          Лошото е,че никъде не предлагат водачи за клапани ... за Мини има, но за дружките от Франца не. То и кой ли ще ги монтира ... В СФА не предложиха смяна на водачи, само на гумички.
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            dobrujanetza написа: Преглед на мнението
            И тук има, в с. Дълго Поле майстор на френски коли. Но не е излишно и друго мнение.
            За този майстор чувам не за първи път!!! Поне от три-четири места има отзиви и то все добри, положителни.
            Миналото лято говорих с него, само по телефона ... той е на мнение, че са сегменти?!
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #21
              Нагара идва от луфт между водачите и клапаните и повишено омасляванен на стеблата на клапаните. Водачи и клапани от Мини са същите,но цената няма да ти хареса. Ваноса е на двата вала,а валвтроника е на всмукателните клапани. Всъщност колата работи с дроселова клапа до 40 или 50градуса,след това подаването на газ е валвтроника.Също така няма вакуум във всмукателният колектор,което я прави малко трудна за газ(аз имах ГИ).Та с риск да се повторя и потретя ,моят съвет е да не я пипаш. Ауди и Шкода имат Fsi и нямат такъв проблем,просто този двигател е кенеф.
              Последна редакция от kiriluz1; 23.01.2020, 23:22.

              Коментар

              Working...
              X