Колата започна да се държи странно. В началото на проблема палеше нормално. На студено работеше също без индикации за проблем. Но след като загрееше двигателя, започваше да губи прехода от средни към високи обороти. С други думи - "забиваше нос", като подам газ. При задържане на газта, започва да "хълца". Смених бензиновата помпа(само помпичката). С новата започна да пали лошо. Може би се случи така случайно. Купих друга - нова, но и с нея паленето остана трудно. Симптомите в момента са подобни на първоначалните, с тази разлика, че неколкократно ми се случва да заработва нормално на топъл двигател. Първия път стана след добавяне на средство за чистене на дюзи. Но проблемите на топъл двигател си продължават. При подаване на газ, когато заглъхне, започват да се чуват детонации(колата е доста добре обезшумена, но все пак се чува пукане в ауспуха). Ако задържа педала на газта в положението на заглъхване, започва да губи скорост, все едно съм отнел газ. Излиза се от ситуацията с педал до ламарината. Първоначално придърпва неколкократно, а след това започва да ускорява, но като че ли с намалена мощност. Свещите са нови. Ангренажен ремък - в комплет с ролките е сменян преди 2-3 хил. км. Сменян е регулатор на газта преди половин година, заради подобно поведение тогава(във вакуумната тръба на новия не се вижда гориво). Не гори масло - от смяна до смяна не доливам. Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea 1.6 проблем с газта
Collapse
X
-
Днес ме изненада - изгасна. Оказа се, че няма ток до бензиновата помпа. Колата имаше метан, но го свалиха миналата седмица. Оттогава започнаха и проблемите. Забелязах, че след свалянето не светва лампата на чека. Днес премахнах по-голямата част от останалата инсталация и свързах кабелите, както трябва. Запали, но сега чекът постоянно свети. Ще се ходи на диагностика. Ясно, че при свалянето се е случило нещо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар