Здравейте драги съфорумници ,
Нов съм във форума и доста четох, но не намерих решение за моя проблем. Колата е с мотора 182b6000 (пластмасовия колектор) има метанова уредба( обикновена) проблема се състои в това че сутрин като я паля за пръв път през деня пали веднага и почва де се тресе каточели не работят всички цилиндри, при опит за подаване на газ глъхне опитва се да гасне и детонира. Ако много плавно подавам газ се изфорсира , това продължава около минута после всичко се оправя и няма проблем. Когато я паля принудително на газ няма никакви проблеми равномерни обороти и т.н. Това ме мъчи от доста време и доколкото разбрах от предишния собственик " Тя тъй си прай" сменял съм свещи, кабели, бобина, горивен филтър, чистени са дюзите и последната интервенция беше почистване на резервоара от събралата се гняс ( което водеще до никакво вървене на бензин) но сега си върви а проблема остава. Четох из форума за някой с алфа 156 който е сменял мембрана на клапан за картерна вентилация , но не съм сигурен че моята има защото виждам само 1 маркуч от гърловината за наливане на масло който влиза преди дросела тоест клапан не виждам. Ще съм благодарен ако дадете някакъв съвет кое да погледна
Нов съм във форума и доста четох, но не намерих решение за моя проблем. Колата е с мотора 182b6000 (пластмасовия колектор) има метанова уредба( обикновена) проблема се състои в това че сутрин като я паля за пръв път през деня пали веднага и почва де се тресе каточели не работят всички цилиндри, при опит за подаване на газ глъхне опитва се да гасне и детонира. Ако много плавно подавам газ се изфорсира , това продължава около минута после всичко се оправя и няма проблем. Когато я паля принудително на газ няма никакви проблеми равномерни обороти и т.н. Това ме мъчи от доста време и доколкото разбрах от предишния собственик " Тя тъй си прай" сменял съм свещи, кабели, бобина, горивен филтър, чистени са дюзите и последната интервенция беше почистване на резервоара от събралата се гняс ( което водеще до никакво вървене на бензин) но сега си върви а проблема остава. Четох из форума за някой с алфа 156 който е сменял мембрана на клапан за картерна вентилация , но не съм сигурен че моята има защото виждам само 1 маркуч от гърловината за наливане на масло който влиза преди дросела тоест клапан не виждам. Ще съм благодарен ако дадете някакъв съвет кое да погледна
Коментар