Здравейте,имам проблем с пандата,някой може ли да помогне ? След повече престой,като запаля няколко секунди тартарика,като на 2-3 цилиндъра,след това другите паления работи добре,но тогава пък не всеки път пали от четвърт оборот а понякога върти повече докато запали.Никакви грешки няма.Един приятел е прочете с мултиекускан.Даже се опитва да прави адаптация на дросела.това го прави от отдавна.Смених нови-свещи,кабели,бубини.Втора употреба-стъпков мотор,tps,кошница с бензинова помпа,рейка с дюзи и все същото,вече незнам какво да правя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Панда 169 1.1 2004г проблем с палене
Collapse
X
-
dineca написа: Преглед на мнениетоЗдравейте,имам проблем с пандата,някой може ли да помогне ? След повече престой,като запаля няколко секунди тартарика,като на 2-3 цилиндъра,след това другите паления работи добре,но тогава пък не всеки път пали от четвърт оборот а понякога върти повече докато запали.Никакви грешки няма.Един приятел е прочете с мултиекускан.Даже се опитва да прави адаптация на дросела.това го прави от отдавна.Смених нови-свещи,кабели,бубини.Втора употреба-стъпков мотор,tps,кошница с бензинова помпа,рейка с дюзи и все същото,вече незнам какво да правя.
Компресията мерили ли сте?
Като "тартарика" пробвали ли сте да вадите кабелите на свечите да остановите кои цилиндри не работят правилно?
-
Днес мерих налягането на помпата.Като дадох контакт налягането беше добре,над 4 бара,като форсирам също добре,но като изгася след 2-3 мин. е на нула.Още като закачах манометъра на рейката ми направи впечатление,че няма никакво налягане.та не знам на какво може да се дължи това,от регулатора,който е в кошницата или има някакъв клапан на самата помпа.и сигурно и със предишната помпа проблема е бил същия,незнам какво да правяPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
Колега имах почти същия проблем на Алфа 159, бензин. Само сутрин, след като запалиш 10-15 сек. кют-пат... и после сама се оправя, колкото и да стои после през деня това не се повтаря до следващата сутрин, като от време на време нямаше и мощност. Така и не открих проблема но не съм се и задълбочавал да го търся, обаче я продадох, но момчето което я купи каза, че я е оправил, оказало се скъсана мембрана на клапа на колектора... След смяната на тази мембрана проблема е изчезнал. Сега не ги знам кви са тия клапи и дали ги има на всички двигатели ама си струва да се провери.Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
Днес откачих бързата връзка на кошницата и там директно закачих манометъра за да бъда сигурен дали проблема е там или отпред при инжекторите.Същата работа като онзи ден,давам контакт,вдига налягане и даже като нагнети помпата и изключи налягането почва да пада веднага,затова след това върти повече докато запали.Проблема е някъде в кошницата,или помпата или регулатора до нея.засега си сложих старата кошница,нея е пробвах не прави така,но да видим как ще е работата защото миналата година с нея не палеше всеки път веднага,но не съм сигурен тя ли е била проблема,защото след смяната и сменявах и другите неща та ще видимPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
Проблема си е в помпите.сега със оригиналната ми кошница пали но в големите обороти не върви много колата .така,че с другата поне вървеше,а за паленето ще сложа един възвратен клапан след нея и така ще карамPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
И със оригиналната ми помпа пали чат пат,дори и не върви колата както трябва,явно няма хубаво налягане в големите обороти,или регулатора е прецакан и върти бензина в кошницата незнам.Затова купих още една кошница втора употреба и засега е добреPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
Най после намерих проблема къде е,след като смених половината кола.По на горе един колега ми беше писал,че имал такъв проблем с алфа и като е продал му казали,че сменили някаква мембрана на смукателите но той не уточни защото не разбирал.И като се замислих,поогледах и викам чакай да изкарам синята шлауфка,която идва от канистъра и колата се оправи.Сега парите от резервоара излизат на вън а клапана го затапих с един маркуч с болт,защото явно той е заседнал отворен и пропуска постоянно.Засега ще карам така,защото не ми се дават и за него над 200 лвPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар