Колеги моля за мнения, да знам какво да очаквам в сервиза...
Пали нормално, но се чува изпищяване от ремък.
След като запали започва да се чува един постоянен неприятен шум като от "комбайна".. Този шум го нямах преди смяната на ремъци/ролки.
Като давам газ (на място или в движение) се усилва шума. От появата му мотора няма мощност, на светофарите с форсажи потеглям, из баир нагоре е много зле...
Иначе като потегля върви, сменя скорости нормално, но при подаване на газ липсва мощност. Пример: движа се с 50 на 3та, наближавам светофар 5 секунди зелено, давам газ да го хвана, вдига рязко обороти но едвааам се наема и тресе предницата. Извънградско същата история, не смея да изпреварвам.
Без да съм специалист, на мен ми се струва че ангренажния ренък верояно е превъртял? Като оттам идва и този неприятен шум, буксува и тресе..
Или е от съединителя? Не разбирам, затова питам...
За капак отскоро светна и лампата на инжекцията и работи на три цилиндъра.. Слагах два пъти добавка за прочистване на системата, но ефекта беше за една седмица, после лампата светна отново и не изгасна след повторното наливане на добавка.
Преди две години имах същия проблем с лампата на инжекцията и се оказа бобина за смяна + една от дюзите. Но проблеми с мощноста нямаше тогава, просто работеше на три цилиндъра. Прочистиха всички дюзи на ултразвук, както и цедките на бензиновата помпа (нямаше мътилка). После колата вървеше като нова..... докато не се появи текущия проблем.
Отидох на Елкон и обясних проблема с мощноста и тресенето - човека каза че това му прилича на съединител и се разбрахме да реша механичните проблеми преди да пристъпим към проблема с електрониката.
Съединителя е сменян преди около 35-40К, и действително нещо не го направиха както трябва - много е твърд и отделя много горе. След като ми го смениха се чуваше едно пристъргване всеки път като натисна педала, но пък никога не е имало проблеми с мощноста.
Но вероятно ще се наложи да го сменям скоро така или иначе..
Скоростите се сменят без никакви проблеми, без пристъргване. (миналото лято подмених и маслото на скоростната кутия че имаше теч от маншона).
Свещите ги смвнях преди 2 години, кабелите бяха наред, бобината също преди 2 години но с употребявана.. Ангренажния и пистовия ремък са сменени преди 15-20К.
Общо взето това е всичко.
Откъде да я мятам - бобина-ангренаж-съединител, или в обратен ред?
Или пък нещо друго прави тези мизерии...?
Пали нормално, но се чува изпищяване от ремък.
След като запали започва да се чува един постоянен неприятен шум като от "комбайна".. Този шум го нямах преди смяната на ремъци/ролки.
Като давам газ (на място или в движение) се усилва шума. От появата му мотора няма мощност, на светофарите с форсажи потеглям, из баир нагоре е много зле...
Иначе като потегля върви, сменя скорости нормално, но при подаване на газ липсва мощност. Пример: движа се с 50 на 3та, наближавам светофар 5 секунди зелено, давам газ да го хвана, вдига рязко обороти но едвааам се наема и тресе предницата. Извънградско същата история, не смея да изпреварвам.
Без да съм специалист, на мен ми се струва че ангренажния ренък верояно е превъртял? Като оттам идва и този неприятен шум, буксува и тресе..
Или е от съединителя? Не разбирам, затова питам...
За капак отскоро светна и лампата на инжекцията и работи на три цилиндъра.. Слагах два пъти добавка за прочистване на системата, но ефекта беше за една седмица, после лампата светна отново и не изгасна след повторното наливане на добавка.
Преди две години имах същия проблем с лампата на инжекцията и се оказа бобина за смяна + една от дюзите. Но проблеми с мощноста нямаше тогава, просто работеше на три цилиндъра. Прочистиха всички дюзи на ултразвук, както и цедките на бензиновата помпа (нямаше мътилка). После колата вървеше като нова..... докато не се появи текущия проблем.
Отидох на Елкон и обясних проблема с мощноста и тресенето - човека каза че това му прилича на съединител и се разбрахме да реша механичните проблеми преди да пристъпим към проблема с електрониката.
Съединителя е сменян преди около 35-40К, и действително нещо не го направиха както трябва - много е твърд и отделя много горе. След като ми го смениха се чуваше едно пристъргване всеки път като натисна педала, но пък никога не е имало проблеми с мощноста.
Но вероятно ще се наложи да го сменям скоро така или иначе..
Скоростите се сменят без никакви проблеми, без пристъргване. (миналото лято подмених и маслото на скоростната кутия че имаше теч от маншона).
Свещите ги смвнях преди 2 години, кабелите бяха наред, бобината също преди 2 години но с употребявана.. Ангренажния и пистовия ремък са сменени преди 15-20К.
Общо взето това е всичко.
Откъде да я мятам - бобина-ангренаж-съединител, или в обратен ред?
Или пък нещо друго прави тези мизерии...?
Коментар