Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съживяване на мъртвец-Брава 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съживяване на мъртвец-Брава 1,6

    Здравейте колеги,както си личи от темата ще съживяваме една Брава след 2 годишен сън в гаража.
    Колата е с 1,6-16V 103к.с. мотор с монтиран ГИ.Като начало беше блокирал алтенатора,съответно собственика я е запалил и скъсал ремъка.
    Смених и горивните маркучи към рейката,че и те цъфнаха.Масло,филтри е ясно,че ще сменя,сега проблема е,че не иска да превключи на газ,като причината според мен е,че изпарителя не иска да се затопли въобще,не циркулира течност през него.Възможно ли да е задръстен нещо?Парно си има,термостата си отваря,перката си включва,но не загрява изпарителя,които е свързан паралелно към маркучите на парното.

    #2
    А въобще стига ли антифриз до изпарителя?
    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

    Коментар


      #3
      Да не е монтиран прекалено високо?
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Монтиран е както трябва,ниско.Колата си е вървяла безпроблемно преди да я приспят за 2 год.
        Свалих маркучите и го промих с вода,тече си безпроблемно и пак не иска да се затопли после.
        Обезвъздуших от пробката която е на маркуча за парното,но не би.
        Последна редакция от willow75bg; 16.05.2019, 14:07.

        Коментар


          #5
          Значи няма циркулация през изпарителя - сваляне и почистване май ще помогнат само
          koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

          Коментар


            #6
            Обезвъздуши изпарителя, като разкачиш маркучите.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Пуснете диагностика на газовата, там ще видите вече каква е реалната причина за това непревключване.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                Махам горния маркуч,запушвам го към парното и не иска от долния да мине през изпарителя да изкара въздуха.И как да разкача ,на запален двигател или не?

                Коментар


                  #9
                  Аз когато обезвъздушавам изпарител само леко разхлабвам скобичката и почвам да изваждам маркуча така че да отвори много малък процеп, без да го изваждам нацяло.
                  Започват да излизат балончета, след много малко време започва да излиза само антифриз и слагам скобата.
                  Но това правя само когато изпарителя е твърде високо.
                  Когато е разположен ниско, никога не ми се е налагало да го обезвъздушавам.
                  При теб има някакво запушване, щом не е разположен горе, и няма предпоставка да не се самообезвъзудши, а пак няма циркулация.
                  1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                  Коментар


                    #10
                    Имахме подобен проблем с една Джета, оказа се че мъркучите се разпадат от старост и се ронят на парцали.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Този проблем е решен,оказа се че единия алуминиев трипътник се е запушил и няма циркулация от него.Трябваше още в началото да демонтирам всичко и да сменя охлаждащата течност.
                      Друго ме притеснява сега-смених й маслото,филтъра но тая кола по-вече от 5000об/мин не иска да вдигне в движение,нито на газ,нито на бензин.
                      Предположения?

                      Коментар


                        #12
                        Диагностика си трябва - не гадаене
                        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                        Коментар


                          #13
                          Има ли бензинов филтър туй чудо и къде се намира,че като смених газовите филтри се чудя как е вървяла въобще на газ?

                          Коментар


                            #14
                            willow75bg написа: Преглед на мнението
                            Има ли бензинов филтър туй чудо и къде се намира,че като смених газовите филтри се чудя как е вървяла въобще на газ?

                            На Мареа е отдолу при резервуара, най-вероятно и на Брава е там някъде.

                            Коментар


                              #15
                              Колеги,не иска да върви тая кола,ни на бензин ни на газ.Все едно някои я хваща за гушата,мъчи се,от време на време се отпушва така да се каже и тръгва прилично.Чистих дроселовата клапа и стъпковия мотор,но ефект почти няма.

                              Коментар

                              Working...
                              X