Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto mk1 1.2 75 не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto mk1 1.2 75 не пали

    Здравейте! Наскоро купих на приятелката ми путно мк1 1.2 75 коня. В началото нямаше никакви проблеми колата палеше и работеше като хората. След едно известно време почна сутрин да не иска да завърти стартера като завъртя ключа .. въртя ключа лампте на таблото съвсем леко намалят светлината си, но нищо друго не става и така от 10тото или 15тото въртене на ключа палеше(Искам да поясня, че го прави само след като колата е преседяла повече време демек 8-10 часа. Завърти ли веднъж после цял ден си върти). Казах си вероятно залепват четките на стартера и ще го сваля да го нося на ремонт. Днес сутринта се качих в колата същата игра с ключа известно време след което завъртя стартера, но до там върти и не пали нито на газ нито на бензин. Лампичката на имобилайзера гасне, бензиновата помпа се чува, но не пали. След 10тина минути въртене след като не се и помъчи да запали дори я оставих пред нас и отидох с другата кола .. връщам се след 30-40 минути при колата и реших да я пробвам пак. Завъртях и няма и половин оборот да направи двигателя и запали както си палеше. И сега не знам притенено ми е да я карам така защото ако не запали някъде си няма да има как да се прибера до нас. Чудя се за импуслния датчик на коляновия вал или за клемореда?

    #2
    Почни с клемореда-най дебелия кабел треа да е стартера.
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #3
      Също така проверка на маси.

      Коментар


        #4
        Малко забавих темата, но колата издуха гарнитура на главата и последва ремонт на глава и гарнитура и т.н. след което не е имала проблем с стартера за сега. (Надявам се и да няма..)

        Коментар

        Working...
        X