Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто 1.2 16V - свети червен волан на таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто 1.2 16V - свети червен волан на таблото

    здравейте,свети ми червен волан на таблото и волана е много твърд,няма разлика и като натисна СИТИ! къде да ме насочите и какво да търся? благодаря !

    #2
    От къде си.
    Може да се направи диагностика първо
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      костенец

      Коментар


        #4
        ремонтиран мотор на волана,всичко вече е наред!

        Коментар


          #5
          Понякога това не решава проблема. В чести случаи самият мотор е напълно здрав, но при по-старите години има едни реленца (2бр), които правят проблем. Обикновено смяната им решава проблема. При по-новите (2003-нагоре) няма релета на платката, защото е възникнало като много чест проблем и е отстранено от производителя. Проявява се проблем с датчика на волана, който е подобие на гривна. Този датчик е 2в1. В него има да го наречем сензор за позиция, като информацията от него отива не само за положението на волана, но и данните от него служат да се изчисли т.нар. скорост на завиване или казано с други думи колко бързо навива волана шофьорът. Там като се поизноси също дава нереални данни на модула за управление и той просто изключва усилването на волана, като мярка за сигурност. При последния проблем е типично, че се проявява с мокро време или когато автомобилът не е шофиран дълго време. Характерно е , че при "рестарт" на автомобила тръгва да си работи нормално. Друго характерно е, че проблемът почти винаги се повява в един определен диапазон от положението на волана (например леко позициониран наляво). Характерно е още, че ако го наблюдавате точно преди да изключи усилването на волана в движение например се усеща кратковременен удар от мотора. Последното се получава точно преди "компютърът" да изключи усилването - все едно нещо чуква по волана. Ремонтът на проблема е нов датчик + задължително калибриране. Във волана имаше някакви пинизи за лентовия кабел и въздушната възглавница, ако някой се сети нека сподели.

          Коментар


            #6
            dani_staicov@abv.bg написа: Преглед на мнението
            ремонтиран мотор на волана,всичко вече е наред!
            колега къде си оправи проблема и какво по точно му беше ? имам същият проблем от днес на фиат пунто 1.2 16в. 2004г. ако някой може да помегне ще съм благодарен!от София съм.
            Последна редакция от topcho82; 22.11.2022, 22:06.

            Коментар


              #7
              Ела на ВМА ако не вали ---
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                kluchar написа: Преглед на мнението
                Ела на ВМА ако не вали ---
                https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk това ли е адреса ?

                Коментар


                  #9
                  Чи къде другаде ключара е там
                  Гледай как спира на опаки
                  https://www.google.bg/maps/@42.68606...4!8i8192?hl=bg
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    kluchar написа: Преглед на мнението
                    Гледай как спира на опаки
                    https://www.google.bg/maps/@42.68606...4!8i8192?hl=bg
                    За такова паркиране платих 20 лв. фиш.

                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Понякога това не решава проблема. В чести случаи самият мотор е напълно здрав, но при по-старите години има едни реленца (2бр), които правят проблем. Обикновено смяната им решава проблема. При по-новите (2003-нагоре) няма релета на платката, защото е възникнало като много чест проблем и е отстранено от производителя. Проявява се проблем с датчика на волана, който е подобие на гривна. Този датчик е 2в1. В него има да го наречем сензор за позиция, като информацията от него отива не само за положението на волана, но и данните от него служат да се изчисли т.нар. скорост на завиване или казано с други думи колко бързо навива волана шофьорът. Там като се поизноси също дава нереални данни на модула за управление и той просто изключва усилването на волана, като мярка за сигурност. При последния проблем е типично, че се проявява с мокро време или когато автомобилът не е шофиран дълго време. Характерно е , че при "рестарт" на автомобила тръгва да си работи нормално. Друго характерно е, че проблемът почти винаги се повява в един определен диапазон от положението на волана (например леко позициониран наляво). Характерно е още, че ако го наблюдавате точно преди да изключи усилването на волана в движение например се усеща кратковременен удар от мотора. Последното се получава точно преди "компютърът" да изключи усилването - все едно нещо чуква по волана. Ремонтът на проблема е нов датчик + задължително калибриране. Във волана имаше някакви пинизи за лентовия кабел и въздушната възглавница, ако някой се сети нека сподели.
                      Итересно . Шъ взема да отворя моя усилвател да видя кво има вътре .
                      Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                      Коментар


                        #12
                        Истрел на посоки Но дали някой има схема ?
                        Не държа да е точна .
                        Последна редакция от hifi_stereo; 29.11.2022, 17:50.
                        Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                        Коментар


                          #13
                          Ел. схема за Fiat Punto Mk2 >1999+.
                          • Еlectric power steering
                          Click image for larger version

Name:	Fiat Punto from 1999 wiring diagram.png
Views:	1037
Size:	941,5 KB
ID:	2758369
                          Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                          Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                          Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                          Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                          Търси се..

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря !
                            Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                            Коментар


                              #15
                              [QUOTE=hifi_stereo;n2758329]

                              Итересно . Шъ взема да отворя моя усилвател да видя кво има вътре .[/QUOT


                              Точно за това става въпрос !Въпросът е кой е компетентен да го оправи в гр.софия
                              Още си я карам така и не знам къде да я закарам да я опоравят

                              Коментар

                              Working...
                              X