Здравейте,
искам да попитам доколко болезнена е процедурата за смяна на катализатор с гърне при Пунто МК2, 1.2/8V.
Ако се махне, ще трябва ли да се правят настройки по компютъра предвид двете ламбда-сонди преди и след него и дали няма да си навлека още ядове?
Също така - има ли начин да се установи дали катализаторът действително е запушен без да се сваля. Споменаха ми нещо, че се развиват сондите и се гледало през тях, но ми е тъмна Индия всичко това. Колата е на близо 20 години и над 200 хил. км, а реални може би и 300...
искам да попитам доколко болезнена е процедурата за смяна на катализатор с гърне при Пунто МК2, 1.2/8V.
Ако се махне, ще трябва ли да се правят настройки по компютъра предвид двете ламбда-сонди преди и след него и дали няма да си навлека още ядове?
Също така - има ли начин да се установи дали катализаторът действително е запушен без да се сваля. Споменаха ми нещо, че се развиват сондите и се гледало през тях, но ми е тъмна Индия всичко това. Колата е на близо 20 години и над 200 хил. км, а реални може би и 300...
Коментар