Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Премахване на катализатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Премахване на катализатор

    Здравейте,
    искам да попитам доколко болезнена е процедурата за смяна на катализатор с гърне при Пунто МК2, 1.2/8V.
    Ако се махне, ще трябва ли да се правят настройки по компютъра предвид двете ламбда-сонди преди и след него и дали няма да си навлека още ядове?
    Също така - има ли начин да се установи дали катализаторът действително е запушен без да се сваля. Споменаха ми нещо, че се развиват сондите и се гледало през тях, но ми е тъмна Индия всичко това. Колата е на близо 20 години и над 200 хил. км, а реални може би и 300...
    _________________________
    FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

    #2
    Това Пунто би трябвало да е с една ламбда сонда!
    OVB X18XE1 седан+ГИ

    Коментар


      #3
      ivan_pop написа: Преглед на мнението
      Това Пунто би трябвало да е с една ламбда сонда!
      Не, две са категорично.
      _________________________
      FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

      Коментар


        #4
        Попринцип знам, че или втората сонда се премества по-назад на тръбата, или се заваряват няколко гайки над отвора и сондата се завива в тях, за да е по-далече от тръбата. Има друг вариант с емулатор или пренастройка на ЕКУ, но не знам конкретно за твоя двигател кое ще е най-правилно.

        Коментар


          #5
          Предполагам, че все в някой сервиз ще са наясно. М Комплект как ви се струват, дали ще имат необходимите знания?
          _________________________
          FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

          Коментар


            #6
            Никой нищо като идея? Ключарят какво ще каже?
            _________________________
            FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

            Коментар


              #7
              Колегата ги прави тези работи сменя програмата.
              С емулатор трябва да стане също ни колко пари ще е .
              Нещо като на газовата.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                kluchar написа: Преглед на мнението
                Колегата ги прави тези работи сменя програмата.
                С емулатор трябва да стане също ни колко пари ще е .
                Нещо като на газовата.
                Тоест, ЕКУто трябва да се препрограмира, така ли?
                Иначе какъв ще е резултата? Няма да пали, ще гори повече или по-малко?
                Накратко - заслужава ли си?
                _________________________
                FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                Коментар


                  #9
                  Маха се само ако е запушен .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Някъде четох че светлото сечение на катализатора е 3 пъти по голямо от изпуск. тръба така че катализатор никога не може да се запуши, да го избушваш да ръгаш с шомпол,,,,и аз го махнах ама само за да ми падне цената на смяната на гърнето.
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      Запушва се питата ако колата не е работила както трябва
                      Дават му гаранция 150000 км а струва около 700 евро за такъв голям пробег или на половината км за половината пари
                      Не съм чул някой да сменя тази част с нова .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        punto_11 написа: Преглед на мнението
                        Иначе какъв ще е резултата? Няма да пали, ще гори повече или по-малко?
                        За палене ще пали, но как ще работи, кой знае?! Виждал съм да влизат в авариен режим, да придърпват и да мешат смесите, да работят добре, но точно в определени обороти и товар на двигателя да почва да прави проблеми. Зависи от марката и модела, трудно е да се каже в твоето Пунто как ще е.

                        punto_11 написа: Преглед на мнението
                        Тоест, ЕКУто трябва да се препрограмира, така ли?
                        Това или емулатор са ти най-добрите варианти. Ако не ти се дават толкова пари може да пробваш това, което споменах с преместването на задната сонда.

                        punto_11 написа: Преглед на мнението
                        Накратко - заслужава ли си?
                        Ако е здрав не.
                        Последна редакция от JTR; 10.05.2019, 11:38.

                        Коментар


                          #13
                          lubo_Y10 написа: Преглед на мнението
                          Някъде четох че светлото сечение на катализатора е 3 пъти по голямо от изпуск. тръба така че катализатор никога не може да се запуши...........
                          Аз пък съм имал поне 10 случая със запушен катализатор.Признаци,колата не иска да върви и се дърпа назад като натиснеш газта.Изпращам собственика при човек дето се занимава с ауспуси да махне или смени катализатора.След интервенцията колата върви като самолет!
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            Втората ламбда сонда не участва в работата на двигателя ,само следи състоянието на катализатора. За съжеление свети чека и замазва други проблеми ако се появят.

                            Коментар


                              #15
                              Толкова тъп народ сме, че ще си махнем катализатора да се тровим. В същото време носим дрехи и телефони за четирицифрена сума и ходим в Гърция на море :д

                              Коментар

                              Working...
                              X