колеги колата е фият стило 1.6 16в появи се чукане характерно за нередовен повдигач продължих да карам така но само след 10 дена чукането спря и колата започна да тресе характерно за работа на три цилиндъра свалих свещите и открих че на последния цилиндър свеща е зацапана смених я проверих дали хвърля искра и я поставих но това не промени нищо тоест колата си работеше на три цилиндъра или свеща и бобината са изправни а цилиндъра не работи същевременно от аспуха започна да излиза бял пушек въпроса ми е възможно ли е това да е от блокирали повдигачи на 4я цилиндър или е по сериозно ясно че ще се ходи в сервиз но поне да съм запознат с евентуалните щети та да ме лъжат по малко и бихте ли ми препоръчали сервиз или маистор за този проблем притесняваме белия пушек но маслото си е наред не е измешано с антифриз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем след чукане на повдигач
Collapse
X
-
прогоряла гарнитура на главата. чукането на повдигачите просто е съвпаднало по същото време но няма общо , сега търся маистор за ремонта -смяна на гарнитурата на главата цените са фрапиращо различни от 400-500 до 800-900 а на места 1000 лв, в ауто плюс ми искат 500-600, като им казах че съм редовен техен клиент,-сменял съм при тях съединител,незнаино защо ми вдигнаха цената на 600-700 над този сервиз има друг, там искат за същата работа 1000лв изчетох раздела в форума за препоръчани маистори и сервизи но не можах да се ориентирам а и мисля че много от сервизите сами се рекламират с измислени доволни клиенти,смятам че реалната цена е 500лв ако някои може да помогне нека даде телефони или адреси .ще бъда благодарен
Коментар
-
Работата не е малко, особено за 1.6-цата. Ако говорим за 500лв. без материалите тогава съм съгласен, но иначе не си мисли че само се сваля и се слага друга, има си процедура през която трябва да се мине за да нямаш претенции после: "ама то много бързо се скапа", "егати майсторите са в България, нищо не правят като хората", "ама аз дадох 500лв пък те нищо не направиха". Както се вика - "Уважавай труда на другия, за да уважават след това твоя."
Коментар
-
Преди 8год 300 лева,преди 4 год в съседния сервиз пак толкова или малко повече защото имаше и друг ремонт.Какво се прави по колата; почиства се остатъците от гарнитурата по цилиндровия блок.главата се носи да и направят едно челосване и това е! Всичко това може да стане за 2 дена /16 работни часа/ и треа майстора за това да получи 250 лв. надница? Я ми кажете кои специалисти са на 250-300 лева надница или 5-6 000 лв. заплата?LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоПреди 8год 300 лева,преди 4 год в съседния сервиз пак толкова или малко повече защото имаше и друг ремонт.Какво се прави по колата; почиства се остатъците от гарнитурата по цилиндровия блок.главата се носи да и направят едно челосване и това е! Всичко това може да стане за 2 дена /16 работни часа/ и треа майстора за това да получи 250 лв. надница? Я ми кажете кои специалисти са на 250-300 лева надница или 5-6 000 лв. заплата?koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоПреди 8год 300 лева,преди 4 год в съседния сервиз пак толкова или малко повече защото имаше и друг ремонт.Какво се прави по колата; почиства се остатъците от гарнитурата по цилиндровия блок.главата се носи да и направят едно челосване и това е! Всичко това може да стане за 2 дена /16 работни часа/ и треа майстора за това да получи 250 лв. надница? Я ми кажете кои специалисти са на 250-300 лева надница или 5-6 000 лв. заплата?
Браво, щом си намерил колега. Много зависи и от двигателят какъв е. На малолитражките под 1.4 е по-лесно и взимат по-малко. Точно на 1.6 е трън в гъзО. Аз просто ти казвам как седят нещата.
Коментар
-
Константинов,не виждам за кво са хилиш,пробвал съм на всичките от подписа ми. А на колегата горе, щом на 1.4 двигател му викаш че е малолитражка и са прай по лесно и са зима по малко а на 1.6 било по скъпо щото по трудно то какво да кажем за двигатели с по 2 разпределителни вала? Даже са подминават 1 000лева?LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоПреди 8год 300 лева,преди 4 год в съседния сервиз пак толкова или малко повече защото имаше и друг ремонт.Какво се прави по колата; почиства се остатъците от гарнитурата по цилиндровия блок.главата се носи да и направят едно челосване и това е! Всичко това може да стане за 2 дена /16 работни часа/ и треа майстора за това да получи 250 лв. надница? Я ми кажете кои специалисти са на 250-300 лева надница или 5-6 000 лв. заплата?
всички кабели, букси, щипки планки и т.н. са си по местата а не да висят някъде. След цялата тази процедура се мие мотора за да няма стари течове,мръсотия вследствие на работата и накрая двигателя не се личи че е докосван някога. При така свършена работа се дава гаранция да това дето си свършил .Ето за това се взимат 400лв. Ако си в лицензиран сервиз тези 400лв се разделят за работника, шефа, данъци,осигуровка който като ги разделиш колко печалба се получава? А ти си работил два дена. Така че Вие най–вероятно си цените труда и искате да ви се плаща адекватно, Ценете труда и на другите А ако не го правите си правете колите в къщи, но не коментирайте кой колко трябва да получава.Последна редакция от bobi_bravo; 12.04.2019, 22:25.Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоЧудно колко ли разпределителни вала има 1,6Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Боби от Перник. ако приемем че постинга ти е мойта сметка за смяна на гарнитура на мойта кола моля не ми пиши 3 пъти ремонта на клапаните. Не трябвало да коментирам кой колко да получава, ми дай тогава да не питам предварително и колко ще ми струва. Като казах пак за струването, взех жената с мен да питам колко ще струва смяна на водна помпа на тва от подписа ми-човека каза 40 лева помпа, 50 труд и около2 часа работа. Жената взе да смята и по едно време ме пита; ти не можеш ли да я смениш? Отговарям и че мога обаче ще я правя в събота цял предиобед и няма да мога да и помагам с прахусмукачката. Нали се досещаш че твоя колега ни изтърва. Бил съм в този бизнес преди 30 год, но за съжаление много кратко ,знам кви кинти се вадят и какво се плаща а и че сега трябва да направиш и баня и тоалетна на работниците си също го знам.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоБоби от Перник. ако приемем че постинга ти е мойта сметка за смяна на гарнитура на мойта кола моля не ми пиши 3 пъти ремонта на клапаните. Не трябвало да коментирам кой колко да получава, ми дай тогава да не питам предварително и колко ще ми струва. Като казах пак за струването, взех жената с мен да питам колко ще струва смяна на водна помпа на тва от подписа ми-човека каза 40 лева помпа, 50 труд и около2 часа работа. Жената взе да смята и по едно време ме пита; ти не можеш ли да я смениш? Отговарям и че мога обаче ще я правя в събота цял предиобед и няма да мога да и помагам с прахусмукачката. Нали се досещаш че твоя колега ни изтърва. Бил съм в този бизнес преди 30 год, но за съжаление много кратко ,знам кви кинти се вадят и какво се плаща а и че сега трябва да направиш и баня и тоалетна на работниците си също го знам.Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар