Тези датчици могат да послъгват компа и да го правят да не работи добре ама чак да не може да запали ... Да ти кажа и аз; не газ. филтър а газовия клапан не ти затваря добре и ти пропуска газ в двигателя и при по продължителен престой ти пълни цилиндрите /удавя ти мотора/ и нема палене Смени си или ремонтирай газ. клапан.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с първоначалното палене на Браво2 1,4lpg
Collapse
X
-
Kолега аз имах същия проблем. Стар бензин.Източих го налях нов и колата пали като нова.Колата ми е Фиат Идеа 1.4 lpg монтирано от мен,16вентила 95кончета. Успех и дано се оправи...Последна редакция от nesa67; 21.04.2019, 22:25.фиат пунто 1.1 55 95г.
фиат пунто 1.2 73 96г
фиат идеа 1,4 16 в 07г.
Коментар
-
Чак няколко пъти да въртя без да запали не е имало, но имаше замисляне и пробвах следните неща:
1. Бобини - те повече се 'проявяваха' на загряла кола, но все пак ги слагам в списъка. Италианеца не беше сменял свещи навреме и бяха си заминали поне 2.
1.а) Добри свещи. Моите са както препоръчва фиат - NGK DCPR7E-N-10
2. Реленцата които изключват бензиновите инжектори вътре в газовия комп. Те трябва да подават ток на инжекторите при палене, и едното го хванах с 300 ома при затворен контакт Смених и двете (те са две двойни в ланди ренцото). 300 000 км им беше дошло в повече каквито са нежни.
3. Датчици на колянов вал и разпределителен вал и мап сензор - всички ги взех за по 10-15 лв от чичо Али. Оказа се че моите са си здрави и върнах оригиналните. Да не забравяме, че това са неща които биха правили проблеми при палане.
4. Бензин юнак. Юнакът много добре се отрази на паленето и разхода, но предполагам че и друга добавка ще свърши работа. Другия вариант е да доливате често свеж бензин или да държите резервоара повече от половината. Бензина винаги наливам от по-добрия, какъвто има в съответната бензиностанция.
Надявам се поне за нещо да съм бил полезенFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
dianko dimitrov написа: Преглед на мнениетоКолеги от няколко дена и аз имам същият проблем.Закачиха ми я и казаха,че имало закъснение на впръскването-било от газовата уредба.Онзи ден сложих Shell V-power-100 и вчера и днес като че ли е по-добре.Преди това бях с А-95Н.Последна редакция от sacho; 03.07.2019, 16:37.АЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
Здравейте,
приятел има същия фиат на газ, и проблема е абсолютно същия като описания в темата - докато е студена понякога пали от 5-и, 6-и път, след което няма никакъв проблем.
Някой от вас успя ли да реши проблема и ако да как?
Също ми е интересно какви газови уредби имате? На моя приятел е полска - EuropeGas EG Avance 32 OBD с рейка HANA.
В един чужд форум, един колега обяснява, че след смяна на рейката проблема е изчезнал. Някой от вас правил ли е опит да сменя рейката?
Друг евентуален проблем според форума може да е изпарителя ...
Ето и темата:
https://www.fiatforum.com/bravo/4548...ng-engine.htmlFiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Здравейте колеги,
успяхме да решим проблема на фиата.
Оказа се, че от некоректна настройка на газовата уредба адаптациите на ECU-то са се омазали, и няма връщане назад. Настройките бяха оправени след това, но компютъра на колата не може да "забрави" кофти адаптациите и се стига до проблема с трудното палене.
Намерих майстор който беше запознат с проблема. Изтри адаптациите на ECU, карахме 200 км на бензин за да може ECU да си направи нови адаптации (както майстора каза, нито дюзите са нови, нито кабелите, нито филтрите, и затова адаптациите са задължителни). На следващата сутрин колата запали от четвърт оборот.
Ще изчакаме няколко дни и ще отидем да направят нови настройки на газовата (заради новите адаптации е задължително според майстора).
Според майстора, ако адаптациите са прекалено далеч от заводските настройки (над 20%), ECU не може да се "адаптира" само коректно, и задължително трябва да се изтрият адаптациите (това което направихме).
Надявам се поста да е полезен и на другите колеги с този проблем (нищо че не писаха дали са си решили проблема и ако да как )Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Колега,дай някакви координати на този майстор,че и на мен ми идва в повече този проблем.kkp написа: Преглед на мнениетоЗдравейте колеги,
успяхме да решим проблема на фиата.
Оказа се, че от некоректна настройка на газовата уредба адаптациите на ECU-то са се омазали, и няма връщане назад. Настройките бяха оправени след това, но компютъра на колата не може да "забрави" кофти адаптациите и се стига до проблема с трудното палене.
Намерих майстор който беше запознат с проблема. Изтри адаптациите на ECU, карахме 200 км на бензин за да може ECU да си направи нови адаптации (както майстора каза, нито дюзите са нови, нито кабелите, нито филтрите, и затова адаптациите са задължителни). На следващата сутрин колата запали от четвърт оборот.
Ще изчакаме няколко дни и ще отидем да направят нови настройки на газовата (заради новите адаптации е задължително според майстора).
Според майстора, ако адаптациите са прекалено далеч от заводските настройки (над 20%), ECU не може да се "адаптира" само коректно, и задължително трябва да се изтрият адаптациите (това което направихме).
Надявам се поста да е полезен и на другите колеги с този проблем (нищо че не писаха дали са си решили проблема и ако да как )STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
dianko dimitrov написа: Преглед на мнениетоКолега,дай някакви координати на този майстор,че и на мен ми идва в повече този проблем.
не знам дали майстора иска номера му да се раздава свободно във форумите, и затова ще ти го пусна на лично.
Мога да потвърдя, че колата пали без проблеми. Горещо препоръчвам процедурата на всички които имат проблема!Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоТези датчици могат да послъгват компа и да го правят да не работи добре ама чак да не може да запали ... Да ти кажа и аз; не газ. филтър а газовия клапан не ти затваря добре и ти пропуска газ в двигателя и при по продължителен престой ти пълни цилиндрите /удавя ти мотора/ и нема палене Смени си или ремонтирай газ. клапан.STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар