Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с първоначалното палене на Браво2 1,4lpg

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Тези датчици могат да послъгват компа и да го правят да не работи добре ама чак да не може да запали ... Да ти кажа и аз; не газ. филтър а газовия клапан не ти затваря добре и ти пропуска газ в двигателя и при по продължителен престой ти пълни цилиндрите /удавя ти мотора/ и нема палене Смени си или ремонтирай газ. клапан.
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #17
      Сега видях че пали когато го почерпиш и това може да е проблем с б. помпа.
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #18
        Kолега аз имах същия проблем. Стар бензин.Източих го налях нов и колата пали като нова.Колата ми е Фиат Идеа 1.4 lpg монтирано от мен,16вентила 95кончета. Успех и дано се оправи...
        Последна редакция от nesa67; 21.04.2019, 22:25.
        фиат пунто 1.1 55 95г.
        фиат пунто 1.2 73 96г
        фиат идеа 1,4 16 в 07г.

        Коментар


          #19
          Не е бензина,Имам 2000км на бензин защото чаках рейка газова и карах 20дена на бензин а за изпускане на газ затварях кранчето карах на бензин и сутринта пак същият резултат

          Коментар


            #20
            И все пак опитай.При мен се получи след присущаване на резервоара ,дефакто нищо не губиш.Започни от нула...Поздрави
            фиат пунто 1.1 55 95г.
            фиат пунто 1.2 73 96г
            фиат идеа 1,4 16 в 07г.

            Коментар


              #21
              Колеги от няколко дена и аз имам същият проблем.Закачиха ми я и казаха,че имало закъснение на впръскването-било от газовата уредба.Онзи ден сложих Shell V-power-100 и вчера и днес като че ли е по-добре.Преди това бях с А-95Н.
              STILO-2003-115 HP-JTD Power
              Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

              Коментар


                #22
                Чак няколко пъти да въртя без да запали не е имало, но имаше замисляне и пробвах следните неща:
                1. Бобини - те повече се 'проявяваха' на загряла кола, но все пак ги слагам в списъка. Италианеца не беше сменял свещи навреме и бяха си заминали поне 2.
                1.а) Добри свещи. Моите са както препоръчва фиат - NGK DCPR7E-N-10
                2. Реленцата които изключват бензиновите инжектори вътре в газовия комп. Те трябва да подават ток на инжекторите при палене, и едното го хванах с 300 ома при затворен контакт Смених и двете (те са две двойни в ланди ренцото). 300 000 км им беше дошло в повече каквито са нежни.
                3. Датчици на колянов вал и разпределителен вал и мап сензор - всички ги взех за по 10-15 лв от чичо Али. Оказа се че моите са си здрави и върнах оригиналните. Да не забравяме, че това са неща които биха правили проблеми при палане.
                4. Бензин юнак. Юнакът много добре се отрази на паленето и разхода, но предполагам че и друга добавка ще свърши работа. Другия вариант е да доливате често свеж бензин или да държите резервоара повече от половината. Бензина винаги наливам от по-добрия, какъвто има в съответната бензиностанция.

                Надявам се поне за нещо да съм бил полезен
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #23
                  dianko dimitrov написа: Преглед на мнението
                  Колеги от няколко дена и аз имам същият проблем.Закачиха ми я и казаха,че имало закъснение на впръскването-било от газовата уредба.Онзи ден сложих Shell V-power-100 и вчера и днес като че ли е по-добре.Преди това бях с А-95Н.
                  Би трябвало да се процедира така .Първо ако в твойта кола е възможно, защото не знам да се изтрият адаптивните настройки на бензиновия компютър.В доста от колите това става чрез откачване на акумулатора за известно време.След това си палим на бензин и караме около 50 км смесен цикъл градско и извън.През това време бензиновия компютър се адаптира към бензин, ламбда сонда, стил на шофиране и техническото състояние на двигателя.Едва след това е хубаво да се направи настройка или проверка на ГАЗОВИЯ компютър като стремежа е той да не влияе на настройките на бензиновия.Тоест да не променя готовите времена които си е изчислил бензиновия компютър.Ако ги променя след време това значи че трябва да се коригира горивната крива на газовия компютър.Аз лично съм с ТАМОНА софтуера ми е на руски и съм си ръчкал от време на време в началото.Когато двете горивни криви се припокриват и няма изменения на времената с повече от 10 % това се смята за удачна настройка.
                  Последна редакция от sacho; 03.07.2019, 16:37.
                  АЛ.ПЕТРОВ
                  FIAT PUNTO 1.2 8V

                  Коментар


                    #24
                    На колите след 2000г, самоадаптивните настройки се нулират само със софтуер,откачване на АБ няма да помогне,пробвай да не палиш веднага ами подай два пъти на контакт с изчакване и виж дали няма да запали по-лесно.

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте,
                      приятел има същия фиат на газ, и проблема е абсолютно същия като описания в темата - докато е студена понякога пали от 5-и, 6-и път, след което няма никакъв проблем.

                      Някой от вас успя ли да реши проблема и ако да как?

                      Също ми е интересно какви газови уредби имате? На моя приятел е полска - EuropeGas EG Avance 32 OBD с рейка HANA.

                      В един чужд форум, един колега обяснява, че след смяна на рейката проблема е изчезнал. Някой от вас правил ли е опит да сменя рейката?

                      Друг евентуален проблем според форума може да е изпарителя ...

                      Ето и темата:

                      https://www.fiatforum.com/bravo/4548...ng-engine.html
                      Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                      Коментар


                        #26
                        При мен бензинова 1.2 сутрин пали и се замисля посе тръгва да работи нормално
                        ако се падкачи 1-2 пъти е добре
                        Освен клапан за бензина да несе връща не се сещам да е друго.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте колеги,

                          успяхме да решим проблема на фиата.

                          Оказа се, че от некоректна настройка на газовата уредба адаптациите на ECU-то са се омазали, и няма връщане назад. Настройките бяха оправени след това, но компютъра на колата не може да "забрави" кофти адаптациите и се стига до проблема с трудното палене.

                          Намерих майстор който беше запознат с проблема. Изтри адаптациите на ECU, карахме 200 км на бензин за да може ECU да си направи нови адаптации (както майстора каза, нито дюзите са нови, нито кабелите, нито филтрите, и затова адаптациите са задължителни). На следващата сутрин колата запали от четвърт оборот.

                          Ще изчакаме няколко дни и ще отидем да направят нови настройки на газовата (заради новите адаптации е задължително според майстора).

                          Според майстора, ако адаптациите са прекалено далеч от заводските настройки (над 20%), ECU не може да се "адаптира" само коректно, и задължително трябва да се изтрият адаптациите (това което направихме).

                          Надявам се поста да е полезен и на другите колеги с този проблем (нищо че не писаха дали са си решили проблема и ако да как )
                          Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                          Коментар


                            #28
                            Колега,дай някакви координати на този майстор,че и на мен ми идва в повече този проблем.
                            Здравейте колеги,

                            успяхме да решим проблема на фиата.

                            Оказа се, че от некоректна настройка на газовата уредба адаптациите на ECU-то са се омазали, и няма връщане назад. Настройките бяха оправени след това, но компютъра на колата не може да "забрави" кофти адаптациите и се стига до проблема с трудното палене.

                            Намерих майстор който беше запознат с проблема. Изтри адаптациите на ECU, карахме 200 км на бензин за да може ECU да си направи нови адаптации (както майстора каза, нито дюзите са нови, нито кабелите, нито филтрите, и затова адаптациите са задължителни). На следващата сутрин колата запали от четвърт оборот.

                            Ще изчакаме няколко дни и ще отидем да направят нови настройки на газовата (заради новите адаптации е задължително според майстора).

                            Според майстора, ако адаптациите са прекалено далеч от заводските настройки (над 20%), ECU не може да се "адаптира" само коректно, и задължително трябва да се изтрият адаптациите (това което направихме).

                            Надявам се поста да е полезен и на другите колеги с този проблем (нищо че не писаха дали са си решили проблема и ако да как )
                            STILO-2003-115 HP-JTD Power
                            Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                            Коментар


                              #29
                              dianko dimitrov написа: Преглед на мнението
                              Колега,дай някакви координати на този майстор,че и на мен ми идва в повече този проблем.
                              Здравей колега,

                              не знам дали майстора иска номера му да се раздава свободно във форумите, и затова ще ти го пусна на лично.

                              Мога да потвърдя, че колата пали без проблеми. Горещо препоръчвам процедурата на всички които имат проблема!
                              Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                              Коментар


                                #30
                                lubo_Y10 написа: Преглед на мнението
                                Тези датчици могат да послъгват компа и да го правят да не работи добре ама чак да не може да запали ... Да ти кажа и аз; не газ. филтър а газовия клапан не ти затваря добре и ти пропуска газ в двигателя и при по продължителен престой ти пълни цилиндрите /удавя ти мотора/ и нема палене Смени си или ремонтирай газ. клапан.
                                Колега,ако газ.клапан пропуска не трябва ли газ.инжектори да спрат газта към цилиндрите?
                                STILO-2003-115 HP-JTD Power
                                Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                                Коментар

                                Working...
                                X