Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 60 к.с.2005г.работи на 2 цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако вземеш такъв какъвто ти писах няма нужда да правиш никакви настройки, закачаш го, включваш на контакт изчакваш да се сомообучи /това значи да ти угаснат контролните лампи ,на имобилайзера и др./ и палиш. Разбира се слагането трябва да е на откачен акомулатор и го отдели от инжекциона. Като гледам този който си посочил незнам дали е такъв, ако не е тогава трябва да се намеси вещо лице, търси в ибея vigrin той е чист, без код за имобилайзер и се самообучава. Нека някой по-вещ да си каже думата.
    Последна редакция от NikMar; 25.02.2019, 14:24.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      https://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Punt...wq2:rk:35:pf:0

      Ето този по номер съвпада с моето ЕКУ.Какво ще кажете,да го взимам ли
      ?

      Коментар


        #18
        Преди да го поръчаш, отвори твоето ЕКУ и повтори с поялника всички по-големи спойки, вероятността да тръгне нормално е реална. Ако нищо не се промени, поръчвай новото и дерзай.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #19
          Преди да го поръчаш, отвори твоето ЕКУ и повтори с поялника всички по-големи спойки, вероятността да тръгне нормално е реална. Ако нищо не се промени, поръчвай новото и дерзай.
          Благодаря за съвета,ще го направя,Ако обаче и ме светнете как да разкопчая куплунзите ще ми е от полза,че да не счупя още нещо!

          Коментар


            #20
            Такам, след малко по-задълчено четене за проблема, стигнах до 2 твърдения на колеги от други форуми:
            1. Прекъсната е някаква писта, която отговаря за тази бобина.
            2. Проблема е софтуерен или се дължи на някаква софтуерна защита вътре в ЕКУ-то.

            Ето нагледно как да свалиш еку-то:
            https://www.youtube.com/watch?v=YcMC3uRHZOg

            Така като гледам клипа, няма да можеш да презапоиш нищо, понеже е капсуловано.
            Ако си го прежалил, бих се радвал да ми го изпратиш, за да го разгледам, снимам и опитам да го отворя

            Иначе по-добре направо поръчай ново.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              Утре го поръчвам!

              Коментар


                #22
                Ако вземеш такъв какъвто ти писах няма нужда да правиш никакви настройки, закачаш го, включваш на контакт изчакваш да се сомообучи /това значи да ти угаснат контролните лампи ,на имобилайзера и др./ и палиш. Разбира се слагането трябва да е на откачен акомулатор и го отдели от инжекциона. Като гледам този който си посочил незнам дали е такъв, ако не е тогава трябва да се намеси вещо лице, търси в ибея vigrin той е чист, без код за имобилайзер и се самообучава. Нека някой по-вещ да си каже думата.
                Колега,ако може по подробно да кажеш за отделянето на компа.Къде точно подложи втулките и приблизително колко см.са?Докато чакам да мина при стръгар да си направя!Благодаря!

                Коментар


                  #23
                  Сложих ги като шайби на болтовете под самия комп дебелина 5 мм такъв текстолит имах, можеш и по-високи да сложиш, естествено че трябва да сложиш и по-дълги болтове. Така го повдигнах и се обдухва , но задния край все пак опира в дросела, ако измислиш как да го отнесеш и малко назад ще е още по-добре, но трябва да си има и маса на корпуса.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #24
                    Click image for larger version

Name:	20190311_131230.jpg
Views:	1
Size:	249,5 KB
ID:	2098367[ATTACH=CONFIG]

                    Дойде ми новото ЕКУ.
                    Направих ето тези втулки от алуминий за по добро охлаждане.
                    Click image for larger version

Name:	20190311_184631.jpg
Views:	1
Size:	138,3 KB
ID:	2098368

                    В петък ще я закача да изчистя грешките и поставям новото.

                    Коментар


                      #25
                      Тя топлината се предава и по болта, така че няма много смисъл от тези втулки, но пак ще е една идея по-добре.
                      Да изкара още 15 години, пък после ще го мислиш
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #26
                        Алуминиевите втулки предават отлично температурата.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #27
                          Алуминиевите втулки предават отлично температурата.
                          Точно затова аз сложих текстолит.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #28
                            Щр направя и текстолитови!Сега намерих материал и отивам на стругар.Благодаря за съветите!

                            Коментар


                              #29
                              И при мен ECU е на двигателя но няма проблем с топлината колата е с 1.2 4 цилиндъра 75 кс
                              все едно е залепено
                              Другия модел Агила 1.1 и 3 цилиндров двигател има повече проблем с ECU .
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                #30
                                Благодаря на всички отзовали се на молбата ми за помощ и най вече на NikMar за точните инструкции и избора на ЕКУ. Фиатчето вече бръмка!

                                Коментар

                                Working...
                                X