Ако вземеш такъв какъвто ти писах няма нужда да правиш никакви настройки, закачаш го, включваш на контакт изчакваш да се сомообучи /това значи да ти угаснат контролните лампи ,на имобилайзера и др./ и палиш. Разбира се слагането трябва да е на откачен акомулатор и го отдели от инжекциона. Като гледам този който си посочил незнам дали е такъв, ако не е тогава трябва да се намеси вещо лице, търси в ибея vigrin той е чист, без код за имобилайзер и се самообучава. Нека някой по-вещ да си каже думата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.2 60 к.с.2005г.работи на 2 цилиндъра
Collapse
X
-
https://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Punt...wq2:rk:35:pf:0
Ето този по номер съвпада с моето ЕКУ.Какво ще кажете,да го взимам ли
?
Коментар
-
Преди да го поръчаш, отвори твоето ЕКУ и повтори с поялника всички по-големи спойки, вероятността да тръгне нормално е реална. Ако нищо не се промени, поръчвай новото и дерзай."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа: Преглед на мнениетоПреди да го поръчаш, отвори твоето ЕКУ и повтори с поялника всички по-големи спойки, вероятността да тръгне нормално е реална. Ако нищо не се промени, поръчвай новото и дерзай.
Коментар
-
Такам, след малко по-задълчено четене за проблема, стигнах до 2 твърдения на колеги от други форуми:
1. Прекъсната е някаква писта, която отговаря за тази бобина.
2. Проблема е софтуерен или се дължи на някаква софтуерна защита вътре в ЕКУ-то.
Ето нагледно как да свалиш еку-то:
https://www.youtube.com/watch?v=YcMC3uRHZOg
Така като гледам клипа, няма да можеш да презапоиш нищо, понеже е капсуловано.
Ако си го прежалил, бих се радвал да ми го изпратиш, за да го разгледам, снимам и опитам да го отворя
Иначе по-добре направо поръчай ново."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоАко вземеш такъв какъвто ти писах няма нужда да правиш никакви настройки, закачаш го, включваш на контакт изчакваш да се сомообучи /това значи да ти угаснат контролните лампи ,на имобилайзера и др./ и палиш. Разбира се слагането трябва да е на откачен акомулатор и го отдели от инжекциона. Като гледам този който си посочил незнам дали е такъв, ако не е тогава трябва да се намеси вещо лице, търси в ибея vigrin той е чист, без код за имобилайзер и се самообучава. Нека някой по-вещ да си каже думата.
Коментар
-
Сложих ги като шайби на болтовете под самия комп дебелина 5 мм такъв текстолит имах, можеш и по-високи да сложиш, естествено че трябва да сложиш и по-дълги болтове. Така го повдигнах и се обдухва , но задния край все пак опира в дросела, ако измислиш как да го отнесеш и малко назад ще е още по-добре, но трябва да си има и маса на корпуса.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Тя топлината се предава и по болта, така че няма много смисъл от тези втулки, но пак ще е една идея по-добре.
Да изкара още 15 години, пък после ще го мислиш"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоАлуминиевите втулки предават отлично температурата.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар