Привет!
Старият боец взе да прави мурафети. Пали без проблем и докато двигателят е студен работи перфектно както на бензин, така и на газ. Малко след като загрее обаче започва да сече оборотите след като преминат 2000. Постепенно сваля границата на сеченето надолу, като в един момент дори при леко подаване на газ ги отрязва. Като поизстине малко, нещата се подобряват до следващото загряване. Кабели, свещи, дистрибутор и палец съм сменял преди 2 - 3 хиляди километра. Предполагам, че проблемът едва ли е в тях, тъй кто колата пали еднакво добре студена и загряла. Доста умувахме и за сега съм се насочил към датчика на коляновия вал. Днес трябва да взема нов, ама кога ще го сменям нямам идея. Предполагам, че до края на седмицата ще стане.
Някой да подхвърли други идеи?
Ако на някого му се намира излишно електронно запалване, да се отбележи, че не е изключено и в него да е проблема. Моето е Диджиплекс 2, МЕД 474 А ... нещо си накрая.
Колицата ми е сантимент и не ща да я убивам все още.
Старият боец взе да прави мурафети. Пали без проблем и докато двигателят е студен работи перфектно както на бензин, така и на газ. Малко след като загрее обаче започва да сече оборотите след като преминат 2000. Постепенно сваля границата на сеченето надолу, като в един момент дори при леко подаване на газ ги отрязва. Като поизстине малко, нещата се подобряват до следващото загряване. Кабели, свещи, дистрибутор и палец съм сменял преди 2 - 3 хиляди километра. Предполагам, че проблемът едва ли е в тях, тъй кто колата пали еднакво добре студена и загряла. Доста умувахме и за сега съм се насочил към датчика на коляновия вал. Днес трябва да взема нов, ама кога ще го сменям нямам идея. Предполагам, че до края на седмицата ще стане.
Някой да подхвърли други идеи?
Ако на някого му се намира излишно електронно запалване, да се отбележи, че не е изключено и в него да е проблема. Моето е Диджиплекс 2, МЕД 474 А ... нещо си накрая.
Колицата ми е сантимент и не ща да я убивам все още.
Коментар