Здравейте, колеги. Имам проблем с пунтата и немога да го хвана. Проблема е следния, на 1ва и 2ра предавка когато карам с 1300-1500обр, предимно в трафик и натисна или отпусна педала на газта започва едно лашкане клатушкане, направо да ти се откъсне врата. Зада го няма, трябва да натисна газта доста или да мина 2000обр., а в трафик няма как. И немога да разбера какво и защо. Между временно по колата са сменени много неща: кабели и свещи, бобини, ново стъпково моторче, нов тпс, нов мап, пробвах с нов датчик на колянов вал, други инжектори, нова бензинова помпа, ангренажа е зацепен точно на белезите, 2та ламда сонда е сменена, понеже беше забила на 1.6в. На диагностика не изкарва никакви грешки. Колата пали от раз, топла/студена. И неще и неще. Ако някой има идеи да казва. Също така, съм сложил разпределителен вал от 1.2 75кс. Казвам го проста за информация, иначе, тоя досаден проблем си е от преди.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.2 8в Мк2Б Клатушкане в ниски оброти.
Collapse
X
-
Точно, че няма грешки на компа, нито смуче въздух от друго място. Сменял съм тези неща в продължение на една година, на метода проба грешка, понеже частите в Англия за тая кола далеч не са скъпи, с изключение на степ мотора(оборотите играеха много) ламдасондата(беше забила) и бобините(съпротивлението на първичната намотка не беше в час).
Има ли нещо друго, освен датчика на колянов вал, което отговаря за предварение и закъснение на запалването.Последна редакция от kal0yanch40; 23.01.2019, 18:01.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоТука нероятно компа е засмукал, ама не въздух ами тиня. При тая камара грешки на такова мирише.koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар