Понякога ми се налага да се занимавам и с бензинови двигатели, та днес се оказа, че на Линейката вероятно не ѝ работи 3-тия цилиндър. За съжаление нямах инструменти и не можах да вдигна кората за да разменя бобините за проба, но пък успях да изтрия грешките, за да видя дали веднага пак ще се появят. Появиха се.
Двигателят си поддържа 900 оборота, колкото са целевите по програма, но целият мотор се тресе, все едно си гледам JTD-то. След малко каране като е постоплила тръбите назад, се е появил огромен облак пушек. Предполагам, че е заради това, че цилиндърът се пълни и изпразва без да гори? Също така - на място димът от ауспуха е на порции, все едно много бързо слагам и махам някаква преграда.
Няма други записани грешки, всички параметри в реално време изглежда връщат нормален сигнал, доколкото мога да направя извод.
Колата е обслужена през август, като са сменени всички ремъци и 4-те свещи.
При така описаните симптоми напълно сигурно ли е, че един цилиндър не работи, как мислите?
Двигателят си поддържа 900 оборота, колкото са целевите по програма, но целият мотор се тресе, все едно си гледам JTD-то. След малко каране като е постоплила тръбите назад, се е появил огромен облак пушек. Предполагам, че е заради това, че цилиндърът се пълни и изпразва без да гори? Също така - на място димът от ауспуха е на порции, все едно много бързо слагам и махам някаква преграда.
Няма други записани грешки, всички параметри в реално време изглежда връщат нормален сигнал, доколкото мога да направя извод.
Колата е обслужена през август, като са сменени всички ремъци и 4-те свещи.
При така описаните симптоми напълно сигурно ли е, че един цилиндър не работи, как мислите?
Коментар