Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo 1.4 95hp - тропане в двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Привет,
    И при мен го има проблема с "мисленето" / но основно е при потегляне и при смяна първа-втора /.
    Кратковременна работа на 3 цилиндъра мисля, че имах в деня, след като я взех, при първото палене сутрин. Продължи няколко секунди. От тогава /1500км/ нямам проблеми и не ми е направил впечатление шум като този от клипа.
    Fiat Tipo 1.4

    Коментар


      #17
      Това с мисленето при подаване на газ го има на повечето нови коли. Просто всичко е електронно и ако си свикнал до сега с жило е малко странно. Това в никакъв случай не прави колата лоша. Работата на 3-цилиндъра не ми се е случвала до сега, но както казах шума най-вероятно е от скоростната кутия, защото като правих пълен ремон съм сменил маслената помпа с нова афтърмаркет, не оригинална, проверих тогава за луфтове навсякъде и двигателят е супер стегнат, без никакви луфтове и доста солиден. Имам мерак да сменя скоростната кутия с такава от tjet, но няма да тая година, поне там не съм чувал за подобни оплаквания с тропане.
      Последна редакция от mell0; 31.01.2019, 11:03.
      Fiat Bravo II 1.4 16v
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
      Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

      Коментар


        #18
        Шума - ок. Обаче мисленето не ми се вярва да е нормално. Колата ми е 2003г., с електронен дросел, и като я настъпя и поема веднага (моята, фиата е на жена ми) - примерата от подписа. А е 2003г, доста по-бавни са били компютрите тогава. Ще си направя тест-драйв с такъв фиат, да видим там как е, на служебната им демо кола.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          Аз съм сигурен че има забавяне, но то зависи колко си чувствителен към това, защото трудно се усеща от някой хора. Карал съм тестово и Tipo и Gulietta и се държът по същия начин като моята, с много малко забавяне, което съм го усещал и на други нови автомобили (не всички), не само италиански. Това имах в предвит. Те затова хората са направили тест драйв, за да проваш дали ще ти пасне автомобилът преди да го купиш.
          Fiat Bravo II 1.4 16v
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
          Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

          Коментар


            #20
            Наистина много се замисля между първа и втора предавка. Когато купих колата само веднъж запали на три цилиндъра. След около 17000км. започна почти всяка сутрин при температура от 0 до 10 градуса. Под нула няма проблем. Лятото също. От аутоиталия вече 3 месеца се бавят и нямат решение. Последно на 8.2.2019 ще имат отговор от Италия за проблема.
            Последна редакция от Kolio; 31.01.2019, 19:46.

            Коментар


              #21
              Днес имах възможност да покарам такова Типо. Замислянето го има, когато дадеш газ от доста ниски обороти. Ако си над 2500, не го забелязах.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                Нормално под 2000 оборота да има замисляне, от 95 коня кола под 1500 оборота няма как да очаквате да дърпа изведнъж, то няма въртящия момент да набере от толкова ниски обороти и няма смисъл да дави цилиндрите в бензин. Хващате се за някакви неща, където не намирам логика. На всички малолитражки нови е така. И като казвам нови, говоря за 2008+
                Fiat Bravo II 1.4 16v
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                Коментар


                  #23
                  Радвам се, че погледнах първо форума, защото тъкмо обмислях да поискам оферта от Ауто Италия за Типо с 1.4 95 коня двигател. Засега ще изчакам... Ще се радвам ако колегата сподели отговора на италианците относно проблема.

                  За да не отварям нова тема, някой тествал ли е/има ли наблюдения от 1.6 Е Torq двигателя с шестстепенния автомат? Ако да, моля да сподели мнения!

                  Коментар


                    #24
                    Ти пак си поискай оферта от Ауто Италия Колата е хубава, безспорно. Погледни и старозагорският клон на АутоИталия. Там имаше доста добри оферти за нови автомобили.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте,

                      Аз също се поинтересувах от тези двигателчета 1.6 E.Torq, които предлагат и се поразтърсих малко в интернет. Ето каквa информация намерих: Реално двигателите започват да се произвежат от 2011 година в Бразилия от бивша компания на име Tritec, която е правила двигатели за Mini и Chrysler. След това през 2008 е била купена от Fiat Powertrain Techonolgies. Това го сумаризирам като информация, защото E.Torq двигателите са на основата на предишните двигатели, които Tritec е прозивеждала. Интересното за тези двигатели което твърдят е, че получават 80% от въртящия си момент още на 1500 оборота и 93% на 2500 оборота. Също така фабрично го дават като характеристика, че могат да се карат на биоетанол/етанол, което вдига мощността. Има 1.6 и 1.8 като кубатура. Слага се предимно за бразилските Фиат-и и заменя до тогава използвания масово за пазара Опел-ския 1.8 Ecotec(Х18ХЕ). Четох отзиви в интернет за двигателя и няма сериозни оплаквания за проблеми, ранно износване на движещите се части и други.
                      Последна редакция от yeksuh; 11.02.2019, 19:04.

                      Коментар


                        #26
                        Здравейте,

                        Аз също се поинтересувах от тези двигателчета 1.6 E.Torq, които предлагат и се поразтърсих малко в интернет. Ето каквa информация намерих: Реално двигателите започват да се произвежат от 2011 година в Бразилия от бивша компания на име Tritec, която е правила двигатели за Mini и Chrysler. След това през 2008 е била купена от Fiat Powertrain Techonolgies. Това го сумаризирам като информация, защото E.Torq двигателите са на основата на предишните двигатели, които Tritec е прозивеждала. Интересното за тези двигатели което твърдят е, че получават 80% от въртящия си момент още на 1500 оборота и 93% на 2500 оборота. Също така фабрично го дават като характеристика, че могат да се карат на биоетанол/етанол, което вдига мощността. Има 1.6 и 1.8 като кубатура. Слага се предимно за бразилските Фиат-и и заменя до тогава използвания масово за пазара Опел-ския 1.8 Ecotec(Х18ХЕ). Четох отзиви в интернет за двигателя и няма сериозни оплаквания за проблеми, ранно износване на движещите се части и други.
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар


                          #27
                          Извинявам се, ако е станало объркване. Дал съм предисторията малко объркващо. Информацията в мрежата така подрежда събитията. 2008 ги купуват, от 2011 чак започват официално да пускат модели с този двигател. Интересно ми е дали някой се е сблъсквал с него тук. Някой правил ли е тест драйв на такъв екземпляр или може само да се поръча?

                          Коментар


                            #28
                            Понеделник ми обновиха софтуера на ЕСМ модула. Вече няма проблем!

                            Коментар


                              #29
                              Извинявам се, ако е станало объркване. Дал съм предисторията малко объркващо. Информацията в мрежата така подрежда събитията. 2008 ги купуват, от 2011 чак започват официално да пускат модели с този двигател. Интересно ми е дали някой се е сблъсквал с него тук. Някой правил ли е тест драйв на такъв екземпляр или може само да се поръча?
                              Колега, аз също намерих тази информация в Интернет. Моето питане беше по-скоро дали някой е тествал такава кола и съответно впечатленията му от нея. Като информация намерих също, че поради високия въртящ момент в ниските обороти, колата се кара странно в режим тръгни-спри (каквото е 99% от шофирането в София например). Намерих и оплаквания от собственици относно висок разход на гориво (11-12 литра на сто градско). Иначе автоматът е на AISIN и си е чист 6 степенен автоматик с възможност за ръчно сменяне на предавките чрез лоста. Мисля, че AISIN са в някаква степен собственост на Тойота, така че би трябвало да е надежден. Ето едно от малкото ревюта на колата в YouTube:

                              https://www.youtube.com/watch?v=PjMFIEEIqxk

                              Отностно Типото, в някакъв форум пишеше, че има разлика между седана и хечбек/комби версията по отношение на качество на изработката (в полза на хечбек/комбито). Май седана е за по-бедните страни и не се предлага в Западна Европа.

                              Към собсвениците на Типо 1.4, бихте ли споделили разхода на колите ви градско/извънградско?

                              Коментар


                                #30
                                Понеделник ми обновиха софтуера на ЕСМ модула. Вече няма проблем!
                                Кои проблеми се оправиха - замислянето, прекъсването, или нещо друго?
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X