Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Крома 2.2 147сс има голям разход на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Крома 2.2 147сс има голям разход на масло

    Здравейте колеги по страст.
    Притежавам Фиат Крома 2.2 147сс купих я нов внос преди около година, и както се случва тук в България беше натъпкана с добавки и след около 15000 км започна да гори масло като бензин.Отворих двигателя и се оказа хлабина от 0,7-0,8 на буталата. Вместо да го ремонтирам взех друг двигател внос от Англия пок ветора ръка.Същия го отворих хлабини нямаше сменихми му гумичките пасване на клапани и напред.Но веднага и този двигател започна дас му изчезва маслото.От началото пушеше от ауспуха но си помислих че е от остатъчното масло в аспусите,сега спря да пуши. Какво да правя?къде хади това масло?
    Казаха ми че може да за се запекли сегментите ключ срещу ключ и от там да бяга маслото. Колко време ще е нужно да за да се оправят сегментите и дали е възможно.или да почвам от начало да сваляме и смяна на сегменти.

    Редактирано заглавие
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Втора употреба двигател, застоял, преседял от седене, нормално сегментите да му запекат, особено ако и той е каран доста. Винаги, когато се купува заседял двигател, се прави пълна ревизия на двигателя, преди да се сложи. От седенето стават такива проблеми, още повече, че когато е разглобен влиза по-лесно влага и усложнява проблема. Запекли сегменти няма да оправиш с чакане, има начини, където се налива газ за запалки и се чака да разкисне, но не е сигурно, че ще се оправят. Може да пробваш, но ако имаш средства и си харесваш колата и искаш да я караш още дълго време, смени семерингите и лагерите мотовилковите, гумички на клапаните, ако не си сменял и ще се оправи.
    Последна редакция от mell0; 16.11.2018, 11:50.
    Fiat Bravo II 1.4 16v
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
    Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

    Коментар


      #3
      Налива се газ за горене, че тоя за запалките трудносе налива, ама все тая. Иска си се отваряне и чистене на канали мерене на цилиндри и бла бла, щото като нищо маслооражателните сегменти да са на панделка
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        И от двата мотора не можеш да направиш един? На стария му купи втори ремонт бутала и сегменти /плюс 0.4/ ако имаш кинти сложи и нови лагери /без шлайф на вала/ и това е. На Запекли сегм. и ключ сречу ключ маслото излиза през аспуха а щом се губи без да дими отзад значи капе или тече по Хасвалта
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          Сега се сетих че лятото ме возиха на една инсигния с такъв мотор и аспуха му беше черен бетер на нафтова печка. Хлопелите и нова крома са с опелов двигател
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            В коя част на буталото премери 0.7 луфт?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Дори и горе при сегментите да са го мерили пак е много.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #8
                Какъв ти е разхода на масло аз съм със същата кола и двигател за 15000 км след копуването и от смяна до смяна 1,8-2,0 литра съм долял да държа маслото постояно на максимум за ради омасляването на веригите . След смяната сега засякох за 3000 км 0,250 литра масло карам с Тотал Кварц 5W40 пълна синтетика . По принцип на тези двигатели фабрично са им заложили голям разход на масло по дукоменти GM им дажат на 1000 мили ( около 1650-1700 км) ( все пак двигателя е разработван от братя америкаци) максимален разход до 0,6 литра явно за тях е в норми но ние тук несме свикнали на такива разходи на масло.

                Коментар

                Working...
                X