Здравейте колеги по страст.
Притежавам Фиат Крома 2.2 147сс купих я нов внос преди около година, и както се случва тук в България беше натъпкана с добавки и след около 15000 км започна да гори масло като бензин.Отворих двигателя и се оказа хлабина от 0,7-0,8 на буталата. Вместо да го ремонтирам взех друг двигател внос от Англия пок ветора ръка.Същия го отворих хлабини нямаше сменихми му гумичките пасване на клапани и напред.Но веднага и този двигател започна дас му изчезва маслото.От началото пушеше от ауспуха но си помислих че е от остатъчното масло в аспусите,сега спря да пуши. Какво да правя?къде хади това масло?
Казаха ми че може да за се запекли сегментите ключ срещу ключ и от там да бяга маслото. Колко време ще е нужно да за да се оправят сегментите и дали е възможно.или да почвам от начало да сваляме и смяна на сегменти.
Редактирано заглавие
Модераторски екип на fiatforum.bg
Притежавам Фиат Крома 2.2 147сс купих я нов внос преди около година, и както се случва тук в България беше натъпкана с добавки и след около 15000 км започна да гори масло като бензин.Отворих двигателя и се оказа хлабина от 0,7-0,8 на буталата. Вместо да го ремонтирам взех друг двигател внос от Англия пок ветора ръка.Същия го отворих хлабини нямаше сменихми му гумичките пасване на клапани и напред.Но веднага и този двигател започна дас му изчезва маслото.От началото пушеше от ауспуха но си помислих че е от остатъчното масло в аспусите,сега спря да пуши. Какво да правя?къде хади това масло?
Казаха ми че може да за се запекли сегментите ключ срещу ключ и от там да бяга маслото. Колко време ще е нужно да за да се оправят сегментите и дали е възможно.или да почвам от начало да сваляме и смяна на сегменти.
Редактирано заглавие
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар