Здравейте.Разгледах форума но не намерих отговор на моя проблем и реших да питам.
Имам Фиат Пунто 1.2 8 клапана 98г. След една смяна на масло колата цялата се омасли и от тогава почнаха проблемите....До тогава при обороти 3000 си имах 100км. и колата си имаше динамика и се стрелкаше като оса.След тази случка като вдигна 3000 оборота и скороста става 96км. и на 4 или 5 скорост се усеща че няма вътък....напоследък дори стигна до следния случай 3000 оборота 90км.Взе да няма скорост и динамика и на ниските предавки.Реших и смених съединителя.( и без това му беше време а и се усещаше че май буксува).След смяната колата се върна в следното положение - 3000 оборота 96км.На ниските предавки се усеща вече промяна но на високите скорости все още я няма тази бързина и динамика която имаше преди омасляването на двигателя.Като имам впредвит омасляване - целия двигател отвън е в масло и през всички гарнитури тече...Дори имаше масло в дроселовата клапа и беше се стекло надолу към цилиндрите.Като беше запушило всички отвори под дросела....почистих ги още тогава сега не съм ги гледал....Та въпроса ми е следния - какви са може да са причините да я има все още тази разлика между обороти и скорост и да я няма динамиката...Като възможни причини ми идват следните - богата/бедна смес,прескочил ангренажен ремък,катализатор(на 20 години е вече )промяна в налягането в цилиндрите....Ще съм много благодарен ако давате идеи без да спамите...
п.с Тази скорост е при еднакви гуми.Така, проблем да е от там няма.Също така сменени свещи,бобини (има малък проблем с еку-то)и затова се наложи смяната им
Имам Фиат Пунто 1.2 8 клапана 98г. След една смяна на масло колата цялата се омасли и от тогава почнаха проблемите....До тогава при обороти 3000 си имах 100км. и колата си имаше динамика и се стрелкаше като оса.След тази случка като вдигна 3000 оборота и скороста става 96км. и на 4 или 5 скорост се усеща че няма вътък....напоследък дори стигна до следния случай 3000 оборота 90км.Взе да няма скорост и динамика и на ниските предавки.Реших и смених съединителя.( и без това му беше време а и се усещаше че май буксува).След смяната колата се върна в следното положение - 3000 оборота 96км.На ниските предавки се усеща вече промяна но на високите скорости все още я няма тази бързина и динамика която имаше преди омасляването на двигателя.Като имам впредвит омасляване - целия двигател отвън е в масло и през всички гарнитури тече...Дори имаше масло в дроселовата клапа и беше се стекло надолу към цилиндрите.Като беше запушило всички отвори под дросела....почистих ги още тогава сега не съм ги гледал....Та въпроса ми е следния - какви са може да са причините да я има все още тази разлика между обороти и скорост и да я няма динамиката...Като възможни причини ми идват следните - богата/бедна смес,прескочил ангренажен ремък,катализатор(на 20 години е вече )промяна в налягането в цилиндрите....Ще съм много благодарен ако давате идеи без да спамите...
п.с Тази скорост е при еднакви гуми.Така, проблем да е от там няма.Също така сменени свещи,бобини (има малък проблем с еку-то)и затова се наложи смяната им
Коментар