Наскоро се появи следният проблем: третият цилиндър не работи. При свалена свещ, искра има. При форсиране, двигателят започва доста осезаемо да чука, но според майстора не е на лагер, а на клапан. Поради което премериха компресията и се оказа, че е над 13... Отпада клапан. Бобина и свещ сменени с нови. Предшестващо колата започна да пали нестабилно на студено - все едно на два цилиндъра работи, а след известно време започва нормална работа. По време на движение понякога забелязвах аномалии - загуба на мощност при подаване на газ, закъсняване на подаването на газ, понякога прекъсване. Някаква идея какво може да е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с трети цилиндър на Мареа 1,8 бензин
Collapse
X
-
Emil74 написа: Преглед на мнениетоКакво ще рече "всещател"?
И от това чука двигателят?!Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
На 1.8 казаха, че няма гумени елементи по всмукателя. Какво се очаква да получава дюзата като сигнал на входа? Ще закача осцилоскопа, поне това да проверя. Предполагам, че е някакъв правоъгълен импулс 12V. Откъде тръгва кабелът за подаване на ток на дюзата? Едно от основните Съмнениея е, че той е прекъснат.Последна редакция от Emil74; 06.07.2018, 18:00.
Коментар
-
До осцилоскоп не стигах, но включих честотомер на трета дюза и дава нормална честота. Според мен, сигналите към дюзата са нормални. Онова, което ми прави впечатление е, че много духа от капака на клапаните. Според майсторите, обаче, клапаните са добре... Какъв е шансът да е запушена вентилация на картера? И дали е възможно изобщо да виляе някак на този цилиндър?
Датчик на колянов вал?Последна редакция от Emil74; 07.07.2018, 02:49.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар