Здравейте, отдавна не съм писал тук ама сега има едно питане. Имам стилото от 2-3 години като цяло ме слуша, обаче още от началото като му сложих ГИ ми гасне от време на време и от при натиснат съединител при маневра или рязко спиране НО НИКОГА В ДВИЖЕНИЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ГАЗ. Според вас от ГИ ли е или от КОМПА? Като цяло компа не два грешки , преместен от самото начало, само чат пат като се напече дава ВИСОК ТЕМПЕРАТУРА НА АНТИФРИЗА и от скоро НИСКО НАЛЯГАНЕ В МАСЛОТО, но го дава при палене и после всичко си е ОК даже не гасне при тези грешки
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.6 гасне ама дали от ЕКУ?
Collapse
X
-
Фиат Стило 1.6 гасне ама дали от ЕКУ?
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
С електроусилвател ли си?
Сети се какво затормозява мотора при ниски обороти.
Ролка на алтернатор, на климатик, или нерегулирана помпа на съединителя. Мисля че си с лагер помпа, или греша.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар