Колеги днес се реших да си ревизирам буталата и цилиндрите с една ендоскопска камера през отворите на свещите. За жалост открих че една от тях се върти но не се развива. Какво се прави в този случай? Главата ли се сменя или има по-лек вариант? Да отбележа свещите не съм ги завивал аз, и днес ги развивах на студен двигател.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с главата - Превърта свещ. Решения?
Collapse
X
-
Имам лека представа от заваряване и в частност от наваряване на 14 мм. дупка с последващо отваряне до 13 и нарязване на резба 14х1,25-не си заслужава. Ако има ремонтен комплект вече може и в къщи да си я оправиш само ще трябва метчик колкото е външната резба на втулките.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Често се случва при глава на 1.8
Сваля се свеща. нарязва се нова резба на главата. Стугар прави втулща от дурал с външна ситна резба еднаква с тази на главата и вътрешна като на стандартна свещ.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Дурал????
И каква е идеята да се прави втулка от материал, дето се топи на 600 градуса, след като тя ще работи на място, където се развиват 800-900 ? Отделно при нагряване това чудо развива т.нар. "междукристална корозия"...
Втулки за свещи се правят от мед. По-добра топлопроводимост от алуминия, по-висока устойчивост и по-висока температура на топене.Последна редакция от Salvador; 28.01.2018, 12:58.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар