Като сглобявах всм.колектор за главата и намазах гарнитурата с гр. грес.и сега май дърпа въздух.може ли да се намаже с термосилилон цялата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли да се намаже гарнитурата на см. колектор на Пунто с термосиликон?
Collapse
X
-
Етикети: –
-
stambata1982
Намазах я.утре ще я пробвам,ама доста по тихо звучи,ключето не ми свети диодчето за газ,иванчо се разсърди и не казва къде да вържа жълтия кабел
Коментар
-
stambata1982
Направих си нови шпилки,и смъкнах кутията за възд филтър по ниско,в резултат сутрин вече пали от четвърт оборот,ама като загрее,оборотите продължават да играят ,възможно ли е да е бенз помпа,компютър или горивен филтър
Коментар
-
stambata1982
Съмнява ме да нямам скъсани мембрани в изпарителя и от там да идва mizeriata,на гас оборотите не падат под 2000,каквито и манипулации да правя с копчетата на изп.и тройника,на бензин не падат под 1000,клати се 900/1000/900/1000,всички датчици са сменени със същите от друго пунто,за проба,значи не е от:
свещи,кабели,бубини,тпс,стъпково,темп.датчик,мап сензор,инжекции,регулатор за бензина,бенз помпа,ламбда сонда.кабелите на тая кола са толкова стари,че изолацията им се рони-втвърдила се е.никога не копувайте кола на над 150 000км.и да забравих да кажа,че без да искам допрях кабелчето на газовия клапан,до корпуса на изпарителя,от което изгоря бушона,
Коментар
-
stambata1982
Коментар
-
stambata1982
-
Можеш и сам да си я направиш от подходящ картон или клингерит, ако е от картон после го намазваш с малко грес или силикон и си готов. Малките отвори си ги направи или със замба или с една съчма.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
stambata1982
Проблема с плаващите обороти е отстранен,оказа се спукана гумичка на клапан,гумичките са меки,но тази като че ли е удряна от майстора с повече сила и се спукала
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар