Здравейте. Покрай малко по- хладните сутрини преди седмица- две колата нещо сутрин палеше от второ палене.
Запалва, почва да тропа все едно на 3 цилиндъра на около 500 оборота и гасне. Въртя ключа и паля пак, веднага заковава 1300 оборота и си върви празния ход перфектно, но ако веднага се опитам да тръгна с много малко газ, почва да кашля и неще да вдига оборотите. Колата има газов инжекцион и донякъде и той има меша в цялата работа. Но дори да изключа газта, и да си карам само на бензин пак го прави като е студено.
Закачана е на комп пролетта и тогава даваше грешка до колкото помня в датчик запалване? Възможно ли е това да е проблема или ще е нещо по- лошо. Някъде мернах по други теми Банков беше писал за кофти сгъстяване, пак за 1.8 мотор.
Този проблем го имаше и миналата зима. В топло време не се проявява. Палиш и тръгваш.
Понеже нямам доверие на майсторите, че съм се наиграл със смяна на неща, дето само си ги плащам а смяната... я има я няма. Кое ще е безболезненото нещо за джоба да проверя и сменя ?
На диагностика ли да я карам или някъде да мерят компресия?! Съвет за сервиз все пак?
Не виждам по разни магазини продава ли се датчик за темп на водата или е вграден в нещо. Този Датчик запалване къде се намира, че в коша на пунто трудно се търси нещо визуално дето не го знам къде е?
Бубините да е заминала някоя? Една се прецака преди време и е сменена, ама не е нито гаранция, че е читава, нито, че някоя друга не си е отишла.
Благодаря предварително за какъвто съвет бихте ми дали.
Запалва, почва да тропа все едно на 3 цилиндъра на около 500 оборота и гасне. Въртя ключа и паля пак, веднага заковава 1300 оборота и си върви празния ход перфектно, но ако веднага се опитам да тръгна с много малко газ, почва да кашля и неще да вдига оборотите. Колата има газов инжекцион и донякъде и той има меша в цялата работа. Но дори да изключа газта, и да си карам само на бензин пак го прави като е студено.
Закачана е на комп пролетта и тогава даваше грешка до колкото помня в датчик запалване? Възможно ли е това да е проблема или ще е нещо по- лошо. Някъде мернах по други теми Банков беше писал за кофти сгъстяване, пак за 1.8 мотор.
Този проблем го имаше и миналата зима. В топло време не се проявява. Палиш и тръгваш.
Понеже нямам доверие на майсторите, че съм се наиграл със смяна на неща, дето само си ги плащам а смяната... я има я няма. Кое ще е безболезненото нещо за джоба да проверя и сменя ?
На диагностика ли да я карам или някъде да мерят компресия?! Съвет за сервиз все пак?
Не виждам по разни магазини продава ли се датчик за темп на водата или е вграден в нещо. Този Датчик запалване къде се намира, че в коша на пунто трудно се търси нещо визуално дето не го знам къде е?
Бубините да е заминала някоя? Една се прецака преди време и е сменена, ама не е нито гаранция, че е читава, нито, че някоя друга не си е отишла.
Благодаря предварително за какъвто съвет бихте ми дали.
Коментар