Аз пък искам да видя часовника с 100мм обхват.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със зацепването на ангренажния ремък Фиат Пунто 1.2 16v 82 конски сили
Collapse
X
-
На теб ти е трябвало да хванеш ГМТ и след това 150 стотни надолу /преди ГМТ/ да ти отвори чукчето това си става със стандартен индикатор ама да мериш ход на бутало от порядъка на 7-9 санта с индикатор...LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Няма никакво значение на къде ще ходи, но гледай по посока на въртене да гласиш нещата. Аз го правя с една обикновена тел без много сметки. Бъркаш първо в единя после в съседния цилиндър и преценяваш накъде да въртиш и колко. Така от 2-3 пъти си почти на средата, след това взимаш шублера за по точно, като е хубаво да сравниш и 4-цилиндъра.
Коментар
-
Индикаторните часовници, имат обхват няколко мм .Не е зле ти да се образоваш, преди да пишеш.Колега ivel .Последна редакция от hifi_stereo; 17.01.2018, 12:21.Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
-
На времето имах един комшия караше Симсон и си беше направил от една свещ индикатор да си я центрова. Итърбушил електрода и там сложил една желязна подвижна пръчка и готов индикатор, естествено имше някакъв ограничител да не изпадне в цилиндъра.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Тук пишат хора знаещи и незнаещи и т.н.Въпроса ми е къде да се образовам повече,индикаторния часовник се ползва точно затова.Друг е въпроса ,че трябва да обяснявам как.Обхвата на индикаторния часовник няма нищо общо.Индикатора мери разлика,как ,обаче става не ми се пише.Иначе Чавето също е прав,че и с прост шублер ще стане,също така не се знае на кое бутало ,колко му е нагара и т.н.Поздрави.
Коментар
-
chaveto написа: Преглед на мнениетоНяма никакво значение на къде ще ходи, но гледай по посока на въртене да гласиш нещата. Аз го правя с една обикновена тел без много сметки. Бъркаш първо в единя после в съседния цилиндър и преценяваш накъде да въртиш и колко. Така от 2-3 пъти си почти на средата, след това взимаш шублера за по точно, като е хубаво да сравниш и 4-цилиндъра.
Коментар
-
staho написа: Преглед на мнениетоЯ помисли точно какво имам предвид и пак кажи че няма значение на къде ще отива буталото
П.С. И само колегата Ивел се сети, че може да има нагар и затова нарочно не написах защо да сравняваш 4-цилиндъра.
Коментар
-
staho написа: Преглед на мнениетоИ като се изравнят буталата на първи цилиндър буталото къде трябва да е? отиващо към ГМТ или ДМТkoce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
ivel написа: Преглед на мнениетоТук пишат хора знаещи и незнаещи и т.н.Въпроса ми е къде да се образовам повече,индикаторния часовник се ползва точно затова.Друг е въпроса ,че трябва да обяснявам как.Обхвата на индикаторния часовник няма нищо общо.Индикатора мери разлика,как ,обаче става не ми се пише.Иначе Чавето също е прав,че и с прост шублер ще стане,също така не се знае на кое бутало ,колко му е нагара и т.н.Поздрави.
Ама на теб не ти се обяснява.Не пиша тук за да се заяждам.Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар