Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк2 , 1.2 - 60 к.с. прекъсва сутрин на студено ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто мк2 , 1.2 - 60 к.с. прекъсва сутрин на студено ?

    Здравейте,колата е с газов инжекцион и на газ няма прекъсвания,прекъсването е по-силно изразено сутрин на студено ,като позагрее малко се оправя ,но пак се осеща много,много слабо.Свещи и кабели сменях преди 1 година ,бензинова помпа преди 2 години,бензинови дюзи с втора употреба преди 2 години.Мисля,че е свързано с недостиг на гориво понеже с педал на газта до долу неможе да прекъсне колата,прекъсва когато се карам с малко или средна газ,та в тоя ред на мисли има ли бензинов филтър тая кола и къде е ? Един познат майстор ми каза,че филтъра и бил вътре в резервоара,а аз филтър за 65 хил.км. не помня да съм сменял.Ще я карам на сервиз тая седимица,но все пак да се консултирам,ще сменя и въздушния филтър профилактично,но не вярвам да е от него.Най-логично ми се вижда или бензинов филтър или дюзи пак,но сутрин си пали добре колата.

    #2
    или са дюзи или е умираща помпа.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Като каза помпа се сещам,че преди 2-3 месеца не искаше да запали,вдигнах задната седалка и с един удар на помпата запали ,бензин имаше много за да каже човек да е засмукала боклуци.В резервоара няма ли цедка или филтър или нещо такова ?

      Коментар


        #4
        Някой нещо ?

        Коментар


          #5
          удара не почиства блоклузи от помпата. по скоро, охлабва ротора.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            valioboy написа: Преглед на мнението
            Някой нещо ?
            За нова помпа си, колектора и четките са и износени тотално, като си ударил си понаместил да даде верига и затова е запалила.
            Разглобявал съм помпа работеща с почукване, някои от ламелите на колектора са изядени до текстолита под тях, и точно така става, ротора спира в положение където ламела е износен, четката не прави контакт и не завърта, натъртваш с чука, намества се ротора на следващия ламел който едва го има и помпата завърта ....
            Истинския мъж се познава дори когато е гол!

            Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

            Коментар


              #7
              Възможно е ,но пък тази помпа много бързо следва да е дала фира,2 години или около 25 хил.км. ,а беше доста скъпа ,не помня марка ,но имаше и на половин цена ,а аз взех по-скъпата.

              Коментар


                #8
                А знаеш ли кво прави стар бензин с помпата?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Знам

                  Коментар

                  Working...
                  X