Здравейте,колата е с газов инжекцион и на газ няма прекъсвания,прекъсването е по-силно изразено сутрин на студено ,като позагрее малко се оправя ,но пак се осеща много,много слабо.Свещи и кабели сменях преди 1 година ,бензинова помпа преди 2 години,бензинови дюзи с втора употреба преди 2 години.Мисля,че е свързано с недостиг на гориво понеже с педал на газта до долу неможе да прекъсне колата,прекъсва когато се карам с малко или средна газ,та в тоя ред на мисли има ли бензинов филтър тая кола и къде е ? Един познат майстор ми каза,че филтъра и бил вътре в резервоара,а аз филтър за 65 хил.км. не помня да съм сменял.Ще я карам на сервиз тая седимица,но все пак да се консултирам,ще сменя и въздушния филтър профилактично,но не вярвам да е от него.Най-логично ми се вижда или бензинов филтър или дюзи пак,но сутрин си пали добре колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто мк2 , 1.2 - 60 к.с. прекъсва сутрин на студено ?
Collapse
X
-
valioboy написа: Преглед на мнениетоНякой нещо ?
Разглобявал съм помпа работеща с почукване, някои от ламелите на колектора са изядени до текстолита под тях, и точно така става, ротора спира в положение където ламела е износен, четката не прави контакт и не завърта, натъртваш с чука, намества се ротора на следващия ламел който едва го има и помпата завърта ....Истинския мъж се познава дори когато е гол!
Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар