Здравейте. През 2011г смених термостат. Преди 3 години ми протече от тапа на блока (2014г.). Смених я. След това протече радиатора (2015г). Смених го. След това почна да ми изпотява предното стъкло (2016г.) . Онзи ден (2017г.) смених и радиаторчето на парното, при което спря да изпотява стъклото. То е сухо, добре се получи смяната. Източих чешмяната Йовковска вода, налях 3.76л. антифриз (син - 72гр.), долях вода от климатик. Направих една обиколка с новото хубаво парно. След това старателно си почистих стъклото (час два работа), излязох от колата и... локва. Локвата се увеличаваше. Оказа се че капе антифриз от някъде, точно под водната помпа.
Сега, искам да направя пълна ревизия. Разглобил съм основно нещата, махнах смукателен колектор, изпускателен колектор на двигателя.
Идеята ми е да сменя всички тапи на двигателя, евентуално и съединиения. То термостата ми е най-стар 2011г. Мисълта ми е да сглобя двигателя, да налея оцет 6-7л. Да позагрея хубаво и ако ша шурва - да шурва, да му таковам майчицата италианска. Ще разглобя отново всичко за 10 мин. по хронометър, ако посмее да ми шурне отнякъде и ще го намеря.
Добра ли е идеята ? Някакви препоръки можете ли да ми дадете.
Сега, искам да направя пълна ревизия. Разглобил съм основно нещата, махнах смукателен колектор, изпускателен колектор на двигателя.
Идеята ми е да сменя всички тапи на двигателя, евентуално и съединиения. То термостата ми е най-стар 2011г. Мисълта ми е да сглобя двигателя, да налея оцет 6-7л. Да позагрея хубаво и ако ша шурва - да шурва, да му таковам майчицата италианска. Ще разглобя отново всичко за 10 мин. по хронометър, ако посмее да ми шурне отнякъде и ще го намеря.
Добра ли е идеята ? Някакви препоръки можете ли да ми дадете.
Коментар