Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.8 бензин не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.8 бензин не пали

    Колеги помагайте колата не иска да запали одеве тъкмо тръгвах по работа и както си работеше и загасна и няма палене има бензин акомулатора е чисто нов. Благодаря на всеки отзовал се. Поздрави


    Колега при технически проблем пиши в правилният раздел. Прочети правилата на форума.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от nikolce; 26.10.2017, 21:58. Причина: Нова тема в нов раздел.

    #2
    Кога я купи, кога спря да пали....
    Тя освен, че трябва да има бензин, хубаво е да има и кой да го подкачва + искра да го пали.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Колата е закупена 9 юни и от тогава няма никакви проблеми... до днеска. Свещите ги проверих здрави са ,бензиновата помпа и тя също е здрава има мн добро налягане, обаче само върти без да запали.

      Коментар


        #4
        Колега,
        провери ли има ли впръскване на бензин?
        Докато въртиш, отзад мирише ли на бензин? Краш бутона под шофьорската седалка натисна ли за всеки случай?
        Да не е станало нещо с ангренажа, усеща ли се двигателя да върти, а не само стартера? На отворен капак виждат ли се и другите ремъци да въртят на стартер?
        Ключето с кода гасне ли на таблото?
        Датчика на коляновия вал, да не се е прецакал отведнъж?

        Не съм сигурен има ли предпазители/бушони на дюзите и да е изгорял някой.

        Това ми идва на ум на прима виста.

        Успех!
        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

        Коментар


          #5
          Привет колега всичко което изброи съм го проверил и всичко е наред колебая се в тая бубина да не е проблема в нея

          Коментар


            #6
            Благодаря на модераторите за корекцията. Поздрави

            Коментар


              #7
              Здравей колега,

              Тоя двигател не е кой знае колко сложен така че в резюме:
              Като дадеш на контакт трябва да чуеш помпата за малко да се обади от багажника. Ако не я чуваш - една пробна лампа увиваш на кабелите на буксата и ако нямаш 2-ри човек да гледа дали свети - през седалката я вкарваш в купето вътре. При контакт - свети но не се чува - помпа, не свети - бушони/реле. От там нататъка какво се случва - стартера върти, компютъра следи къде се намират коляновия и изпускателния вал. Има датчици. Ако не мърда стрелката на оборотомера (или на диагностиката не виждаш около 300 оборота) - проблем с датчик колянов вал. Ако има обороти, може да е прескочил зъб и при липса на синхронизация с изпускателния не пали, или пали когато си иска, или пали с гръм (лично изпитано от мен).
              Ако тези неща са наред какво прави нататъка компютъра - има налягане, има обороти - отваря инжекторите да впръскат горивото и подава маса на бобините, които пък дават тока на свещите. При теб незнам дали е като при мен но има 2 релета с 2 бушона - единия комплект е за горивото, другия комплект е точно за тоците по двигателя - провери ги преди всичко друго. Бобини недей да вадиш да проверяваш за искра, те са 4 и все някоя ще запали ако се съмняваш в тях, няма как да изгорят и 4-те.
              Поздрави,
              Христо
              Ако тези неща са наред вече можеш да търсиш механичния проблем.
              Fiat Coupe 1.8

              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

              Коментар


                #8
                Първо не се колебай в тая бобина щото тая бобина е 4 бр. и на три ще запали.

                1, Провери буксата на термодатчика на термостата. Тая кола не пали с откачени или скъсана такава.
                2. Масите на колата трябва да идеални. 4 бр. маси има в коша на колата.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Като изключим изгорял комутатор, прецакан компютър, дупки в буталата или криви клапани с Банков смятам, че сме изчерпили от какво може да не запали.
                  Успех колега.
                  Fiat Coupe 1.8

                  Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                  Коментар


                    #10
                    пропуснали сме още нещо - картоф или полиуретанова пяна в ауспоха
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                      пропуснали сме още нещо - картоф или полиуретанова пяна в ауспоха
                      Колегата пише, че е загаснала и след това не пали. Ще ми се да го видя на живо как някой вкарва картофа, докато работи мотора ... за пяната да не говорим.
                      Fiat Coupe 1.8

                      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                      Коментар


                        #12
                        Може да я е задавил и да угаснала и тогава някой ХОП ОТЗАД.

                        Аз бих почнал тогава от сваляте на капака на ангренажа и ако е цял и няма салата да погледне за пукнатина на датчика на разпределителния вал. Още повече че валя тука няколко дни.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Click image for larger version

Name:	20171027_144520.jpg
Views:	1
Size:	402,8 KB
ID:	2095116 Колата вече е готова проблема е бил в масовия кабел благодаря на всички за съветите. Поздрави

                          Коментар


                            #14
                            Маса нали ти казах. Това хитачи като омаже съпротивленията и всичко спира.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Първо масата после клемата беше окъсена от там хлабава връзка и като за капак на всичко хлабава клема майстора смени кабела сложи нови клеми изолира всичко и колата запали от четвърт

                              Коментар

                              Working...
                              X