Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне по време на движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне по време на движение

    Здравейте .
    Колата ми е фият пунто - бензин 1.1 1996г доста стара но идеална за работа.Колата е карах до преди няколко сидмици на газ , но нещо газта се прецака и продължих на бензин .
    Въпросът ми обаче е свързан със друго .Карам си аз колето на бензин натискам съединителя освобождавам от скорост и ....хоп колето гасне.педала на спирачката става твърд .показвасе лампа акумолатор и масло без човчицата за помпата , връгвам ключето колата пали и си продължава.другия момент -натискам съединител , леко спирачка и хоп колето пак гасне но само за миг пресветват тези лампи , давам газ и колето продалжава. странни явления.когато съм на скорост колето не гасне , карам си като пич.прави го само когато освободя от скорост. Когато колата работи на место си е всичко нормално .не го прави всеки път.харесала си е едно кръгово и едно крастовище и все там се случва за около 200км -3,4 пъти.колата е загряла .сменени са масла,свещи,филтри ремъци всичко.проверил съм клемите на акомулатора .тещо ви се срува ,че е хлабава връзка .Все пак , ако някой е имал подобен проблем нека сподели.Ходя си със нея на работа това гаснене ме претиснява

    #2
    Ремъка за алтернатора как е дали не е хлабав
    Вакума на сервото
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Че аз незнам таз кола да има серво.9 г я карам волана си е все стегнат

      Коментар


        #4
        не сервото а апарата Click image for larger version

Name:	серво-апарат-с-спирачна-помпа-фиат-пунто-11-fiat-punto-1993-19.jpg
Views:	1
Size:	46,7 KB
ID:	2095086 има маркуч към двигателя
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Незнам къде се намира това .относно ремъка е сменен заедно със водната помпа преди 300км .

          Коментар


            #6
            Да провера тоз маркуч дали е спукан нещо или как

            Коментар


              #7
              Да. При мен е пластмасов шлаух който преди 4-5 години го срязох за да сваля см. колектор и после го снадих с някакъв от лада /12мм. вътр. диаметър/. Нещо по стъпковото може да има проблем също.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #8
                Лошото е , че 23годишна кола никой не иска да я прави по сервизите .А колето си въврвеше добре преди да започне да се разпада.първо газовата сега и това .ще проверя събота навсякъде където казвате .даже си мисля да взема контактен спрей и да пръсна на всички датчици около двигателя .никога за 10г не съм сменял нищо относно електрото като реле или датчик по нея .кой знае колко неща са заминали.това табло със чесовник и няколко лампи нищо не показва

                Коментар


                  #9
                  Днеска пробвах друго .натискам спирачката ,примерно съм на 5а скорост , колата почва да тресе тогава превключвам на по малка скорост и спирам.така не изгасва.проверих маркуча към тази хидревлика добре е

                  Коментар


                    #10
                    Навежда ме на мисълта за заминала мембрана на сервото за спирачките, което е посочил Ключаря.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Сега прочетох отново темата;гасне при натискане на спирачката. Ако маркуча на ''хидревлика'' е здрав остава само мембраната на сервото. Ми смяна на сервото тогава. /Някои казват че чували съскане при натискане на спирачка когато имаме спукана мембрана?/
                      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                      Коментар


                        #12
                        lubo_Y10 написа: Преглед на мнението
                        Сега прочетох отново темата;гасне при натискане на спирачката. Ако маркуча на ''хидревлика'' е здрав остава само мембраната на сервото. Ми смяна на сервото тогава. /Някои казват че чували съскане при натискане на спирачка когато имаме спукана мембрана?/
                        когато се натисне спирачката.педала до средата на хода си се усеща доста хлабав , после става обратното много твърд и на всяко натискате се чува нещо като фучене . всеедно помпиш със крачна помпа гума.

                        Коментар


                          #13
                          Сменяй сервото и карай.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Какъв майстор за тази кола.Можеш сам да си е оправиш.Аз имам Клио 93' и сам си е оправям.Тва са здрави коли.
                            Моноинжекцион ли е ?
                            Направи една снимка на двигателя . Код на двигателя - нещо от рода на 128 В2.000 .
                            На алуминиевата табелка го пише.
                            Най-много стъпков мотор за празния ход да ти трябва или просто да се почисти.

                            Моето Рено верно Рено е ама смучеше въздух от всекаде и вървеше та Пунтото.
                            Последна редакция от hifi_stereo; 24.10.2017, 21:45.
                            Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                            Коментар

                            Working...
                            X