Здравейте на всички .
Колеги има ли вероятност да са запекли сегментите по точно маслените колата пуши като задънена печка на студено зад мен е димна завеса като загрее пак пуши ама не толко и мерише яко на масло разхода си стана бая литър масло на сто километра така е от няколко месеца .
Значи колата е мареа с 1.8 мотора .
По колата е сменено преди около две седмици гумички на клапаните и семеринги на разпределителните валове и на колянов вал беха леш .
Но проблема с маслото си остана човека дето ми работи по колата каза да пробам със един стар трик да сваля свещите и да напълня цилиндрите със газ за горене или спирачна течност и да я оставя ден два да се накисне та ако маслените сегменти са запечени да отпуснат .
Някой от вас дали го е правил тоя трик и дали работи ?
ако и това не помогне следва отваряне на мотора да се види кво се случва вътре и евентуално да се сменят само маслените сегменти ако цилиндрите не са надрани или нямат ръб.
Иначе колата си работи нормално няма да тропа нищо да вие държи си обороти на празен ход върви си не губи мощност ама поне веднъж в месеца трябва да чиста свещите от нагар че стават леш .
Не ми се ще да изхвърлям каручката щото по нея сичко е на ново бая пари са вложени и в обслужване та ще видим .
Колеги има ли вероятност да са запекли сегментите по точно маслените колата пуши като задънена печка на студено зад мен е димна завеса като загрее пак пуши ама не толко и мерише яко на масло разхода си стана бая литър масло на сто километра така е от няколко месеца .
Значи колата е мареа с 1.8 мотора .
По колата е сменено преди около две седмици гумички на клапаните и семеринги на разпределителните валове и на колянов вал беха леш .
Но проблема с маслото си остана човека дето ми работи по колата каза да пробам със един стар трик да сваля свещите и да напълня цилиндрите със газ за горене или спирачна течност и да я оставя ден два да се накисне та ако маслените сегменти са запечени да отпуснат .
Някой от вас дали го е правил тоя трик и дали работи ?
ако и това не помогне следва отваряне на мотора да се види кво се случва вътре и евентуално да се сменят само маслените сегменти ако цилиндрите не са надрани или нямат ръб.
Иначе колата си работи нормално няма да тропа нищо да вие държи си обороти на празен ход върви си не губи мощност ама поне веднъж в месеца трябва да чиста свещите от нагар че стават леш .
Не ми се ще да изхвърлям каручката щото по нея сичко е на ново бая пари са вложени и в обслужване та ще видим .
Коментар