дано да е масло.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.8 16V - Тропане в двигателя
Collapse
X
-
Нищо и няма на скоростната кутия.
Разкачих буксата на клапана за вариатора и изчезна всякякъв шум.
Нещо не са монтирали като хората.Вървежа изобщо не се промени.
Явно и от това светва чека .
Утре им е карам да си оправят бакиите.
Замалко да купя скоростна кутия от англия днес.
Ама чувам че нещо се включва и изключва и звучи като пневматичен клапан.
Добре че изключих буксата.
Възможно ли е да са обърнали шибъра под клапана?
Някой знае ли какво му е устройството?Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
-
Как няма да тропа .Двигателя е бил толкова мръсен от добавките и старото масло че едвам е дърпала новото масло.
След 5-6000км ще направя още едно чистене с добавка и дано се почисти.
Сега притропват повдигачите и вариатора когато е запаля студена .
Смениха и биелните лагери защото са сложили такива с по-голяма хлабина.
А чека светеше заради изгоряла бубина и буквално пръсната свещ по дължина.
Един незакачен вакуум на клапан, намиращ се под най-лявата част на всмукателния колектор.
И незакачената букса .Била е за EVAP клапана.
Предполагам ,че повдигачите са за смяна освен ако не се почистят , но надали.
Мислите ли , че с 5W40 двигателя няма да е по-добре?Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
-
hifi_stereo написа: Преглед на мнениетоКак няма да тропа .Двигателя е бил толкова мръсен от добавките и старото масло че едвам е дърпала новото масло.
След 5-6000км ще...
Пуснали са те по пързалката, да им се махнеш от главата, пък след 5-6000, ако се върнеш, тогава ще го мислят.
Или пък работят крайно немарливо, това дори не е некадърност, чист мързел си е.Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
Нали разбираш ,че при толкова много мръсотия има едни 5-6000км. които моторът трябва да измине за да може
маслото да си свърши работата .
Колкото до сервиза - да свалили са картера сменили са биелните лагери сипали са масло и добавка за почистване .
След това източване и ново масло.
Сигурен съм на 100% че са го направили.Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
-
Вариатора ако е тръгнал да тропа няма да спре от масло, а след като се рециклира или замени с нов, ама това е най малкия проблем, ако не ти пречи шума от него на мотора нищо няма да му стане.
Вместо да даваш пари за добавки слагай някакво масло 5-40 и го смени няколко пъти през 2000-3000км заедно с филтъра, би трябвало мотора да се поизчисти, но ако бяха почистили след като са го отворили сега нямаше да се налагат тия операции.punto HGT
Коментар
-
Знаете ли колко хоря я гледаха и слушаха.Аз виждам два варианта- или на никой не му се занимава или нищо не отбират от този двигател.
То тва тропане е много странно .При първо палене до загряване го има .Едно тихо като повдигачи.След второ палене загряла изчезва.
Вчера ме питаха Дизел ли е?
Рециклирането или замяната на вариатора трудно ли става не мога ли сам да се справя?Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
-
По последното изречение виждам че тръгваш в правилната посока. Човек не може с всичко да се справи сам, а и не трябва. Това най-често е по-трудно, по-бавно, понякога и по-скъпо, но си заслужава. Най-малкото няма да се вържеш на приказките за 5-6к км.
Какво масло сложи, имаше ли промяна при смяната?
ПП А във второто изречение можеш да махнеш или-тоFiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар